پاسخ پوردستان به انتشار شایعه شهادت برخی رزمندگان مقاومت

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش در خصوص انتشار شایعاتی مبنی بر شهادت جمعی از رزمندگان جبهه مقاومت، گفت: چون دشمن نمی‌تواند در فضای واقعی کاری کند به فضای مجازی متوسل شده است و با شایعه‌پراکنی تلاش می‌کند که اذهان مردم را مخدوش کند.

به گزارش ایمنا، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در مصاحبه‌ای توسل به شایعات را نشانه اوج استیصال و درماندگی دشمن دانست و گفت: متوسل شدن دشمن به شایعات نشان دهنده آن است که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از چه قابلیت، توانمندی و اقتداری برخوردارند و تا چه حد دشمن از وجود آن‌ها احساس ترس می‌کند.

وی در عین حال شهادت را اوج آرزوی رزمندگان اسلام دانست و خطاب به ملت ایران، تاکید کرد: فرزندان ایران اسلامی در ارتش و سپاه با تمام قوت در جهت اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران آمادگی‌های لازم را دارند و چنانچه که دشمن بخواهد حرکتی انجام دهد او را از حرکت خود پشیمان خواهند کرد. امیر پوردستان گفت: اخیراً رژیم صهیونیستی مناطقی را در سوریه بمباران کرد، ولی با هوشیاری جبهه مقاومت این حملات تلفات و خساراتی نداشت.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش با اشاره به انتشار خبرهای مبنی بر اینکه آمریکا نیروهای زیادی از جمله بمب افکن ها و بالگردهای سوپر آتش زیادی وارد عراق کرده است، افزود: مطالعه و رصد کلی منطقه نشان می‌دهد که شرایط آمریکا برای ایجاد یک جبهه جدید مناسب نیست.

پوردستان به مشکلات فراوان آمریکایی‌ها در میان نیروهای مسلح خود و در داخل کشورشان اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها قبل از این‌که جبهه جدید در عراق باز کنند، بهتر است به کمک مردم نیویورک، فلوریدا و دیگر مناطق این کشور برسند که با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند، اما دولت آمریکا در کمک رسانی به آن‌ها در استیصال کامل قرار دارد. حرکت‌هایی که آمریکایی‌ها در عراق انجام می‌دهند، به جهت حرکت‌های مردمی و فشارهایی است که جبهه مقاومت به نیروهای آمریکایی در عراق وارد کرده و پایگاه‌های آمریکایی را مورد هدف قرار داده است.

وی این حرکت آمریکای ها را نمایشی توصیف کرد و ادامه داد: آمریکایی‌ها با این حرکت می‌خواهند، جلوی حملات بعدی نیروی‌های مردمی عراق را بگیرند و این توانمندی و قابلیت را ندارند که بخواهند حرکتی انجام دهند. آمریکایی‌ها مطمئن باشند که هم جبهه مقاومت و هم ملت مقتدر عراق خواهان حضور آمریکایی‌ها در منطقه نیستند و هر حرکت آن‌ها با پاسخ کوبنده مردم عراق مواجه خواهد شد.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش تصریح کرد: اگر آمریکایی‌ها در عراق دست از پا خطا کنند، پاسخ به آنها منحصر به جغرافیای عراق نخواهد شد و هر جا که منافع آمریکایی‌ها باشد ممکن است هدف قرار بگیرد. نیروهای مسلح و جبهه مقاومت آمادگی لازم را دارند و در صورتی که دشمن دست از پا خطا کند، قطعاً با پاسخ کوبنده و پشیمان کننده نیروهای مقتدر نظام و جبهه مقاومت روبرو خواهد شد.

کد خبر 417144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.