سازماندهی ۱۵۰۰ نفر برای مقابله با شیوع کرونا در ساری

شهردار ساری با اشاره به تلاش شبانه روزی یک‌هزار و ۵۰۰ نفز از کارکنان شهرداری برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، خواستار همکاری دیگر نهادها و ارگان‌ها در این زمینه شد.

به گزارش ایمنا، عباس رجبی از توزیع بیش از یکصد هزار ماسک، ۴۰ هزار دستکش و ۱۰ هزار لیتر مایع ضدعفونی بین شهروندان ساروی جهت مقابله با شیوع و انتشار ویروس کرونا خبر داد و اظهار کرد: یک‌هزار و ۵۰۰ نفر از کارکنان شهرداری ساری بی‌وقفه برای مقابله با این ویروس فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه معابر و خیابان‌های شهر در ۳۴ مرحله و با تلاش کارکنان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و سایر سازمان‌ها ضدعفونی شده است، افزود: سطل‌های زباله در سطح خیابان‌ها و آپارتمان‌ها هم روزانه به همت سازمان مدیریت پسماند ضد عفونی می‌شود.

شهردار ساری یادآور شد: کارکنان سازمان حمل و نقل بار و مسافر روزانه ضدعفونی وسایل نقلیه عمومی را انجام می‌دهند و از طرف سازمان‌های فرهنگی اجتماعی و مدیریت پسماند نیز توزیع بسته‌های بهداشتی ویژه مشترکان خانه‌های شهروندی و کلبه‌های تپش و توزیع رایگان محلول‌های ضد عفونی برای همه شهروندان انجام شده است.

رجبی به خدمات سازمان آرامستان‌های شهر ساری اشاره کرد و گفت: در حالی که خانواده‌های متوفیان کرونایی به متوفی نزدیک نمی‌شوند، کارکنان این سازمان با احترام و رعایت احکام شرعی و اصول بهداشتی، مراسم خاکسپاری را برگزار می‌کنند.

وی ادامه داد: تاکنون اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان برای خرید لباس و تجهیزات یک بار مصرف برای کارکنان سازمان آرامستان‌ها و سایر بخش‌های خدماتی اختصاص داده شده است.

کد خبر 417122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.