همکاری اصفهانی‌ها در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی برای شکست کرونا

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه شهروندان اصفهانی به رعایت توصیه‌های ستاد مقابله با شیوع کرونا در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی توجه کرده و در خانه ماندند که نشان دهنده فهم مردم از تاثیر این موارد برای حفظ سلامتی خود و اطرافیان آنها دارد.

حسن محمدحسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه با تمهیدات پیش‌بینی شده، آگاه‌سازی و اطلاع رسانی رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما و خبرگزاری‌ها، همکاری خوب مردم و افزایش نظارت نیروی انتظامی با موفقیت اجرا شد.

وی با بیان اینکه ۴۵ گشت ویژه این اداره کل با حدود ۱۵۰ نفر نیرو در سه شیفت به صورت ۲۴ ساعته فعالیت می‌کنند، افزود: نیروهای گشت این اداره کل در حاشیه رودخانه و پارک‌های بزرگ شهر موردی از حضور خانواده‌ها مشاهده نکردند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: نیروهای شهرداری اصفهان بر اساس دستورالعمل ابلاغی اقدام به مسدود کردن تمامی ورودی‌های پارک‌ها و تفرجگاه‌ها کرده و اجازه ورود خودروها و شهروندان به داخل آن را نخواهند داد.

وی گفت: طبق مصوبات ستاد مقابله با شیوع  کرونا استان اصفهان، ممنوعیت تردد شهروندان در پارک‌ها و بوستان‌های شهری تا ۲۰ فروردین ماه تمدید شده است.

محمدحسینی اظهار کرد: محدودیت‌ها و سختگیری‌ها فقط برای حفظ سلامتی خانواده‌ها است و بهترین هدیه و عیدی به این مدافعان سلامت ماندن در خانه و رعایت نکات بهداشتی است.

کد خبر 417106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.