دستگیری سارقان ۵۸ فقره سرقت منزل در اصفهان

دستگیری دو سارق و کشف دو محموله قاچاق مهم‌ترین اخبار انتظامی استان اصفهان در ۲۴ ساعت گذشته است.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ حسین ترکیان با اشاره به شکایت چندین شهروند مبنی بر سرقت از منازل آنها در شهر اصفهان، اظهار کرد: پس از اعلام این شکایات، بررسی این موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان تحقیقات خود را دراین زمینه آغاز و با انجام اقدامات تخصصی موفق به شناسایی دو سارق در این رابطه شدند.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان با اشاره به دستگیری این سارقان تصریح کرد: متهمان هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شد به ۵۸ فقره سرقت منزل در شهر اصفهان اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

وی با اشاره به اینکه در مخفیگاه این سارقان مقادیری طلا، تعدادی لپ تاپ و گوشی تلفن همراه مسروقه کشف شد، خاطرنشان کرد: منازل خود را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز کنید و از نگهداری وجوه نقد، زیورآلات و طلا در منزل خودداری و آنها را صندوق امانات بانک‌ها بسپارید.

کشف محموله کالای قاچاق در شهرضا

سرهنگ علی ملکی آهنگران با بیان اینکه مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید امامی شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک اتوبوس مسافربری مشکوک و آن را متوقف کردند، اظهار کرد: در بازرسی از این خودرو ۱۶ حلقه لاستیک خودرو، ۶۵۰ صابون، ۲۶۵ ژل ضد عفونی کننده خارجی و ۲ موتورسیکلت سوزوکی و هوندای کشف شد که راننده مدارک گمرکی را ارائه نداد.

معاون عملیات پلیس اصفهان با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه اضافه کرد: متهم این پرونده به مراجع قضائی معرفی شده است.

وی خاطرنشان کرد: ارزش موتورسیکلت‌ها و دیگر کالاهای کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

کشف ۲۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در نائین

سرهنگ ایرج کاکاوند گفت: عوامل انتظامی مستقر در ایستگاه شهید شرافت حین انجام مأموریت به یک دستگاه کامیون ولوو سفید رنگ با بار برنج مشکوک و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین افزود: در بازرسی از این خودرو دو کارتن کولر گازی خارجی قاچاق که زیر محموله برنج جاساز شده بودند کشف شد که ارزش این محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۲۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

کد خبر 417101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • قفل ضد دیلم IR ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    0 0
    سارقین روح نیسنند که بتونن از درب و دیوار عبور کنند، ضمن اینکه هیچ سارقی درب را نمیشکنه و فقط قفلهای روی درب را با شاه کلید باز میکنه یا با پیچگوشتی یا دیلم تخریب میکنه، پس اگر قفل ضد دیلم روی درب منزل و محل کار نصب باشه که مطلقا و تحت هیچ شرایطی امکان ورود سارقین از طریق درب را نده دیگه حتی اگر سارقین تا پشت درب هم برسند، امکان ورود نخواهند داشت