تمهیدات ویژه شهرداری اصفهان برای کادر درمانی درگیر کرونا

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: مطابق دستور شهردار اصفهان این امکان برای کادر درمانی درگیر کرونا پیش بینی شده تا کالاهای مورد درخواست در منازل به آنها تحویل داده شود و شش ماه بعد وجه آن را پرداخت کنند.

حسین امیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به تمهیدات تأمین ایمن مایحتاج عمومی مردم توسط شهرداری اصفهان در شرایط کرونا، اظهار کرد: سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی از ابتدای شروع عملیات مقابله با شیوع ویروس کرونا، ضدعفونی بازارهای روز کوثر و میدان مرکزی میوه و تره بار را در دستور کار خود قرار داد و تمامی کالاها و محصولات عرضه شده در این بازارها تحت نظارت ناظران مقیم بهداشت و دامپزشکی ضدعفونی و به شهروندان ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: نیروهای این سازمان بی‌وقفه برای تأمین و توزیع مایحتاج شهروندان به خصوص اقلامی که در این ایام مصرف بیشتری دارد، با رعایت موارد بهداشتی تلاش می‌کنند و در حال ارائه خدمت هستند.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان ادامه داد: برای تامین رفاه حال شهروندان و جلوگیری از انتقال و شیوع ویروس کرونا، طرح خرید غیرحضوری از بازارهای روز کوثر شهرداری راه‌اندازی شده که با استقبال شهروندان روبه رو شده است.

وی با بیان اینکه تلفن چهار رقمی ۳۵۵۳ برای سفارش تلفنی مشتریان به بازارهای کوثر در نظر گرفته شده است، گفت: شهروندان پس از ارتباط و اعلام مایحتاج مورد نیاز خود، کالاهای درخواستی را با پیک در منزل تحویل می‌گیرند.

امیری تاکید کرد: مطابق دستور شهردار اصفهان این امکان برای کادر درمانی درگیر کرونا پیش بینی شده تا کالاهای مورد درخواست در منازل به آنها تحویل داده شود و شش ماه بعد وجه را پرداخت کنند. در این زمینه با دانشگاه علوم پزشکی و رؤسای بیمارستان‌های درگیر کرونا ویروس هماهنگی لازم شده و شهرداری اصفهان و بازارهای روز کوثر آمادگی ارائه خدمات به حافظان سلامت جامعه را بیش از پیش دارند.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: سامانه سفارش تلفنی ۳۵۵۳ بازارهای کوثر از ساعت هشت صبح تا شش بعدازظهر آماده ارائه خدمات به شهروندان است و برای تأمین بدون مشکل کالاهای مورد نیاز شهروندان با این روش برنامه‌ریزی شده و می‌توانند مایحتاج خود را با خیالی آسوده از این بازارها تأمین کنند.

کد خبر 417097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.