مهار آتش سوزی شرکت تولید کارتن کاشان/عزراییل در خرمشهر

در این بسته خبری از ضدعفونی ۲۴ ساعته خودروهای ورودی به مشهد تا تمدید پویش " نوروز ۹۹، نوروز کتابخوانی" همدان و افزایش خودروهای ضدعفونی کننده آتش‌نشانی پایتخت را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

تولید روزانه ۲۰ هزار ماسک و گان در شیراز

به همت بانوان جهادگر روزانه ۲۰ هزار ماسک و گان تولید و در اختیار پاکبانان و نیروهای خدمات شهری شهرداری‌های شیراز قرار می‌گیرد.

دست فروشی و سد معبر، تهدید سلامت عمومی

سید امیر فتاحیان، مدیرعامل شهربان و حریم بان شهرداری تهران گفت: معابر عمومی پایتخت در پی شیوع ویروس کرونا با همکاری سه جانبه شهربان و حریم بان شهرداری تهران، شهرداری‌های مناطق و نیروی انتظامی از سدمعبر دستفروشان پاکسازی شده است.

تصادف مرگبار در شهر کرمان با ۴ کشته و مجروح

رضا میرزایی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از وقوع یک تصادف دلخراش در داخل شهر کرمان خبر داد.

ضدعفونی ۲۴ ساعته خودروهای ورودی به مشهد

مهدی یعقوبی، معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: جایگاه ویژه ضد عفونی خودروهای سبک و سنگین، در ورودی به مشهد از سمت عوارضی به صورت ۲۴ ساعته راه اندازی شد.

همکاری تاکسیرانان قزوینی با فروشگاه‌های اینترنتی

اسماعیل عرشیان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: تاکسیرانان با فروشگاه‌های اینترنتی در ارسال کالا به در منازل شهروندان همکاری می‌کنند.

پایبندی شهروندان زاهدان به شعار «در خانه بمانیم»

محمد امیر براهویی، معاون خدمات امور شهری شهرداری زاهدان گفت: مردم زاهدان در ۱۳ فروردین روز طبیعت شعار «در خانه بمانیم» را عملی کردند.

عزرائیل در خرمشهر

شهرداری خرمشهر، برای ترساندن مردم و فرستادن آن‌ها به خانه‌هایشان نماد مرگ با عروسک‌های عزرائیل به خیابان‌ها آورد.

تمدید پویش " نوروز ۹۹، نوروز کتابخوانی" همدان

مسعود دهبانی، مدیر منطقه یک شهرداری همدان گفت: با استقبال مردم پویش " نوروز ۹۹، نوروز کتابخوانی" در همدان تمدید شد.

افزایش خودروهای ضدعفونی کننده آتش‌نشانی

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: سازمان آتش‌نشانی تهران امروز وارد دومین ماه از انجام عملیات ضد عفونی شهر شد.

استقرار پنج ایستگاه در مبادی ورودی و خروجی کمربندی آبیدر

اسعد فرهادی، مدیر پدافند غیرعامل و بحران شهرداری سنندج از دایر شدن پنج ایستگاه در مبادی ورودی و خروجی کمربندی آبیدر با عنوان یاوران شهرداری در روز طبیعت خبر داد.

مهار آتش سوزی شرکت تولید کارتن در کاشان

مسعود چایچی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از وقوع یک فقره آتش‌سوزی در شرکت تولید کارتن و مهار آن خبر داد.

کد خبر 417093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.