۱۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳
بوندسلیگا لغو شد

رئیس لیگ فوتبال آلمان، اعلام کرد به دلیل امنیت جانی بازیکنان این فصل بوندس لیگا را لغو می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، چند وقتی است که شیوع ویروس خطرناک کرونا در سراسر جهان، خساراتی را به بار آورده و حتی ورزش‌های مختلف را با چالش مواجه کرده است. حتی لیگ‌های اروپایی هم به همین دلیل تعلیق شده و باشگاه‌ها را دچار مشکلات مالی کرده است.

در همین حال سرنوشت برگزاری لیگ‌ها هنوز مشخص نیست و مسئولان به جمع بندی نهایی بازی از سرگیری مجدد یا لغو کامل فوتبال‌های اروپایی نرسیده اند.

این در حالی است "کریستیان زایفرت" رئیس لیگ فوتبال آلمان دقایقی پیش با در خواست آنجلا مرکل صدراعظم آلمان، در یک کنفرانس خبری اعلام کرد که به دلایل امنیت جانی بازیکنان و کادر فنی باشگاه‌ها، این فصل بوندسلیگا را لغو می‌کنیم.

زایفرت در این کنفرانس خبری گفت: دیروز با تمام باشگاه‌ها به این نتیجه رسیدیم که بوندسلیگا را از اوایل ماه می ادامه دهیم و فصل را در پایان ماه ژوئن به پایان برسانیم، اما با در خواست دولت، ما به این فصل خاتمه می‌دهیم و قهرمانی در این فصل انتخاب نخواهد شد.

با لغو کامل بدوندس لیگا باید منتظر ماند و دید واکنش مسئولان سایر لیگ‌ها برای کنسل کردن و یا ادامه این فصل و اینکه باشگاه‌های آلمانی که با لغو این فصل تمامی زحمتشان به هدر رفته است، و دچار ضرر مالی شدیدتر می‌شوند چه خواهد بود

کد خبر 417074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.