طرح‌های تشویقی شهرداری بوئین‌میاندشت برای سرمایه‌گذاران

شهردار بوئین‌میاندشت گفت: شهرداری این شهر برای رفع موانع تولید و تحقق شعار سال، با تخفیف عوارض شهری و مساعدت در صدور پروانه ساختمانی از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند.

عبدالرضا سپیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تاکنون ۱۰ میلیون تومان برای تهیه ماسک و مواد و لوازم جانبی ضدعفونی مانند موتور برق هزینه شده است.

وی گفت: با کمک هیئت‌های مذهبی و انجمن‌های مردم‌نهاد و بسیج معابر، خیابان‌ها، پارک‌ها، سرویس‌های بهداشتی و مکان‌های عمومی دو روز یکبار ضدعفونی می‌شود.

شهردار بوئین‌میاندشت تصریح کرد: شهر بوئین‌میاندشت در حاشیه یکی از مسیرهای مواصلاتی استان قرار دارد و پنج اکیپ کنترل در ورودهای شهر برای کنترل تردد مسافران مستقر شدند، پس از ارایه آموزش‌های شهروندی در خصوص پیشگیری از شیوع کرونا با همکاری کارشناسان شبکه بهداشت و درمان، شهروندان در خانه ماندند و از ترددهای غیر ضروری خودداری کردند.

وی با بیان اینکه شعار "جهش تولید" در سربرگ نامه‌های اداری درج شده است، گفت: شهرداری به عنوان یکی از دستگاه‌های اجرایی در راستای رفع موانع تولید با تخفیف عوارض شهری و مساعدت در صدور پروانه ساختمانی با سرمایه‌گذاران همکاری لازم را انجام خواهد داد.

شهردار بوئین‌میاندشت با بیان اینکه ۲۷ هکتار از مساحت ۳۴۰ هکتاری شهر بوئین میاندشت به فضای سبز شهری اختصاص دارد، گفت: در سال ۹۸ هفت هزار اصله درخت و پنج هزار بوته انواع گل کاشت شده است و در حال حاضر سرانه فضای سبز نیز ۲۷ مترمربع است.

سپیانی با بیان اینکه بودجه سال ۹۸ به صورت کامل محقق شد، افزود: بودجه پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی شهرداری بوئین میاندشت برای سال ۹۹ به تصویب شواری شهر رسید.

وی گفت: شهرداری در راستای نهادینه کردن شعار "در خانه ماندن" مسابقه تزئین سفره‌هفت سین را برای شهروندان برگزار کرد و مورد استقبال نیز قرار گرفت.

کد خبر 417045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.