۱۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۵
ممنوعیت تردد محله به محله در خرمشهر

شهردار خرمشهر گفت: ممنوعیت تردد محله به محله برای جلوگیری از سفر درون‌شهری با همکاری پلیس راه، ماموران انتظامی و بسیج در این شهر اجرا می‌شود.

به گزارش ایمنا، داوود دارابی اظهار کرد: شهرداری خرمشهر همه وظایفی که دانشکده علوم پزشکی آبادان و مصوبات شورای تأمین به منظور مبارزه با ویروس کرونا به آن واگذار کرده بود را انجام داده است.

وی گفت: در ۳۳ شبانه روز گذشته کار ضدعفونی خیابان‌ها و تمام سطوح اعم از نرده‌ها و مبلمان شهری و جایگاه‌های سوخت سطح شهر به طور کامل با تمام توان انجام شده است.

شهردار خرمشهر افزود: به منظور تشدید کنترل و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در اماکن پرتردد و بازارها، علاوه بر دادن هشدار لازم به شهروندان، محدودیت ترافیکی در اماکن پرتردد و بازارهای این شهر انجام شد که باعث کاهش تردد مردم در این اماکن شده است.

دارابی نبود میدان میوه و تره بار در خرمشهر را از مشکلات عمده این شهر برشمرد و گفت: بازارهای روز خرمشهر محل عرضه عمومی میوه و تره بار است که به منظور جلوگیری از انتشار بیماری کرونا با همکاری مأموران انتظامی تعطیل شده است.

وی ادامه داد: برای تعطیلی بازار روز از اعضای سازمان‌های مردن‌نهاد کمک خواستیم و هشدار لازم به زبان عربی و فارسی به شهروندان و بازاریان داده می‌شود.

شهردار خرمشهر با اشاره به کفن و دفن اجساد بیماران کرونایی گفت: شهرداری بر اساس پروتکل وزارت بهداشت و دانشکده علوم پزشکی آبادان که به شهرداری‌ها اعلام شده، برای دفن اجساد اقدام می‌کند.

منبع: ایرنا

کد خبر 417032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.