قطع آب آشامیدنی و روشنایی پارک‌های رفسنجان

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رفسنجان از قطع روشنایی و آب آشامیدنی ۶۲ پارک و بوستان در این شهر برای جلوگیری از تجمعات در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و ادامه این روند تا ۲۰ فروردین‌ماه خبر داد.

به گزارش ایمنا، جهانگیر ملکی به وجود ۶۲ پارک و بوستان در این شهر اشاره و اظهار کرد: با توجه به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر ممنوع بودن تجمعات در پارک‌ها، برای پیشگیری از شیوع این بیماری آب آشامیدنی این پارک‌ها از قبل از عید نوروز قطع شده است.

وی تصریح کرد: برق این پارک‌ها هم شامگاه ۱۱ فروردین به دستور فرمانداری قطع شده است تا هیچ‌گونه تجمعی در پارک نباشد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رفسنجان ادامه داد: هر ساله در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین در پارک‌های رفسنجان بیش از ۱۰ هزار نفر به تفریح می‌پرداختند و از فضای سبز این مکان‌ها بهره مند می‌شدند، اما امسال برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا این تجمعات نباید انجام شود.

ملکی با بیان اینکه این قطع آب و برق درون پارک‌ها تا ۲۰ فروردین ادامه خواهد داشت تصریح کرد: ۱۲۰ نفر از نیروهای شهرداری در پارک‌های رفسنجان حضور دارند تا از تجمع‌ها جلوگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: ویروس کرونا همه‌گیر شده و باید این زنجیره انتقال قطع شود لذا همکاری همه مردم، مسئولان و نهادها در قطع این زنجیره می‌تواند امیدوارکننده باشد پس مردم در خانه بمانند و ۱۳ به در را در خانه خود جشن بگیرند.

منبع: ایرنا

کد خبر 417030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.