کرونا حیا کن…!

چهارصد و بیست و هفتمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "کرونا حیا کن …! " عنوان نخست این رسانه است که اشاره به همه گیر شدن ویروس کرونا در ایران و سراسر جهان دارد. به واسطه این اتفاق همه لیگ‌های مهم دنیا از جمله لیگ ایران به حالت تعلیق افتاده است و تیم‌های سپاهان و ذوب آهن اصفهان مانند سایر تیم‌ها به دستور ستاد مقابله با بیماری کرونا موقتاً تمرینات خود را تعطیل کردند تا تکلیف این بیماری منحوس و شوم روشن شود. قطعاً مهم‌ترین دغدغه در سال جدید وداع با این ویروس است و ایرانیان و جهانیان امیدوارند به سمت و سویی روند که کرونا هر چه زودتر حیا کند و ایران و کل دنیا را رها کند

" این راه را ادامه می‌دهیم " عنوان دیگری از این رسانه است که اختصاص به نوشته محمد کیهانی مدیر این رسانه دارد. کیهانی در این نوشته ضمن تشکر از همکاران روزنامه فوتبال اصفهان و برگزار کنندگان ویژه برنامه‌های فوتبال به وقت اصفهان از ادامه برگزاری و سیاست جدید این ویژه برنامه‌ها با شیوع ویروس کرونا به شکلی دیگر سخن گفته است. وی عنوان داشته که در سال جدید با وجود محدودیت‌هایی که ویروس منحوس کرونا ایجاد کرده همچنان از طریق رسانه‌های وابسته به این مجموعه و با روش‌های جدیدی که در دستور کار قرار دارد با قدرت در این راه قدم می‌گذارند.

مرتضی رمضانی سردبیر این رسانه هم در یادداشتی آورده است: قطعاً مهم‌ترین دغدغه در سال جدید باید این باشد که به یاری پروردگار مهربان و رعایت اصول و نکاتی که وظیفه همه ماست بتوانیم با این ویروس لعنتی وداع کنیم وبه سمت و سویی برویم که کرونا هر چه زودتر حیا کند و ایران و کل دنیا را رها کند!
به امید خدا روزنامه فوتبال اصفهان و رسانه‌های هواداری صدای سپاهان و سبزسبزم در سال جدید توفنده و بالنده به راهشان ادامه می‌دهند و البته سورپرایزها و برنامه‌های جدیدی هم در راه داریم. در رابطه با تداوم برگزاری ویژه برنامه‌های "فوتبال به وقت اصفهان" هم در انتظار نابودی کرونا، روشن شدن تکلیف رقابت‌های فوتبال و در نهایت مجوز برگزاری مراسم‌ها از سوی نهادهای ذیصلاح خواهیم بود.

"فوتبال به وقت اصفهان در سال ۹۸ هم رفیق فابریک شما بود " عنوان دیگری از رسانه است که اشاره به برگزاری دیدارهای جذاب سپاهان و ذوب آهن در باغ تجربه در سال ۹۸ داشت.

" زحماتم حالا به بار نشسته است " عنوان دیگری از این رسانه است که اختصاص به صحبت‌های سپهر محمدی گلر اصفهانی تیم ملی فوتسال ایران دارد. محمدی در این مصاحبه از به نتیجه و ثمر رسیدن تلاش‌هایش و برآورده شدن بخشی از آرزو های فوتسالی اش می‌گوید.

برای مشاهده صفحه‌های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 417025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.