فولادگر: به اکثریت آرمان‌های انقلاب دست پیدا کرده ایم

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از گذشته ۴۱ سال از عمر انقلاب و تشکیل نظام جمهوری اسلامی، به اکثریت آرمان‌های آن دست پیدا کرده ایم.

حمیدرضا فولادگر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون اهمیت روز جمهوری اسلامی اظهار کرد: مبنای مشروعیت نظام جمهوری اسلامی ولایت است که در زمان غیبت امام زمان (عج) به فقیه جامع شرایط منتقل می‌شود و بر همین اساس اصل ولایت فقیه تشکیل شد. اکثریت مردم در زمان انقلاب، پذیرش نظام جمهوری اسلامی را تأیید کرده بودند اما امام خمینی (ره) همواره تاکید داشتند که نظام جمهوری اسلامی به همه پرسی گذاشته شده و سعی داشتند مشروعیت نظام، مقبولیت انتخابات مردمی داشته باشد،

وی افزود: بعد از گذشته ۴۱ سال از عمر انقلاب و تشکیل نظام جمهوری اسلامی، به اکثریت آرمان‌های آن دست پیدا کرده ایم. امروز ایران مستقل‌ترین کشور دنیا است؛ زیرا در تمامی تصمیم گیری ها مستقل عمل می‌کند و به هیچ یک از قدرت‌های سلطه وابسته نیست.

نماینده مردم اصفهان ادامه داد: بزرگترین دستاورد جمهوری اسلامی استقلال در تمامی بعدهای سیاسی، بین المللی و اقتصادی است؛ در حالی که رژیم پهلوی وابسته به بیگانگان بود و به عنوان ژاندارم آمریکا در منطقه عمل می‌کرد.

فولادگر تاکید کرد: مشکلات امروز کشور به دلیل کاستی‌ها در بعد اقتصادی، معیشتی و فرهنگی و برقراری عدالت است که در این زمینه‌ها باید عملگرایی بیشتری داشته باشیم؛ زیرا تبعات مشکلات فرهنگی و اقتصادی در بعد اجتماعی کشور تأثیر گذار است. مهاجرت، فقر، کارتن خوابی و اعتیاد از تبعات مشکلات فرهنگی و اقتصادی است.

وی خاطرنشان کرد: برای رسیدن به اهداف اصلی جمهوری اسلامی باید روش مدیریت امور اقتصادی کشور را همانگونه که مقام معظم رهبری همواره تاکید داشتند، اصلاح کنیم.

کد خبر 417023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.