ممنوعیت تردد خودروها در ۱۳ فروردین/۲۵۲ خودرو جریمه نیم میلیونی شدند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: روز ۱۳ فروردین ماه امسال تردد خودروهای شخصی از در منازل مطلقا ممنوع است.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: رانندگانی که در روز ۱۳ فروردین در شهر اصفهان تردد کنند علاوه بر جریمه ۵۰۰ هزار تومانی با برخورد قاطع پلیس روبرو می‌شوند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۵۲ خودرو توسط پلیس راهنمایی و رانندگی شهر اصفهان اعمال قانون ۵۰۰ هزار تومانی شده‌اند، افزود: در دو روز گذشته هشت هزار و ۶۵۲ خودرو در طرح زوج و فرد و ۹۷۱ خودرو پارک شده در حاشیه زاینده‌رود جریمه شده‌اند.

رئیس پلیس راهور اصفهان با تاکید بر اینکه افرادی که قوانین را رعایت نمی‌کنند بدانند این بی مبالاتی‌ها تضییع حق الناس است و چه حق الناسی بالاتر از اینکه سلامت مردم را به خطر بیندازند، تصریح کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی برای تردد نیروهای خدماتی و امدادی در روز ۱۳ فروردین ماه تمهیداتی در نظر گرفته که بتوانند مأموریت‌های خود را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: توقف در حاشیه زاینده رود و دیگر پارک‌ها و محل‌های تفریح تا حد زیادی کاهش یافته که این موضوع می‌تواند در قطع زنجیره شیوع کرونا کمک زیادی کند، البته تردد با پلاک‌های شهرستان‌های استان اصفهان در شهر وجود دارد که از هم استانی عزیز تقاضا می‌شود حتی الامکان از سفر به شهر اصفهان خودداری کنند.

کد خبر 417014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.