کشف محموله حشیش قاچاق در جنوب اصفهان

کشف دو محموله قاچاق، دستگیری یک نفر در رابطه با انتشار شایعات کرونایی و یک تصادف فوتی مهم‌ترین اتفاقات انتظامی استان اصفهان در ۲۴ ساعت گذشته است.

به گزارش ایمنا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان مطلع شدند یک باند حرفه‌ای از سوداگران مرگ در حال انتقال محموله‌ای سنگین به استان اصفهان می‌باشند که وارد عمل شدند.

غلامحسین صفری افزود: یک گروه از مأموران مجرب به یکی از مرزهای جنوبی استان اعزام و یک سواری زانتیا و یک پژو متعلق به قاچاقچیان را شناسایی و توقیف کردند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از سواری زانتیا ۱۷۸ کیلو و ۶۰۰ گرم حشیش که در صندوق عقب و زیرصندلی ها جاساز شده بود کشف شد، ادامه داد: یک خودروی پژو نیز همدست و راه پاک کن بود و در این خصوص دو نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

واژگونی سواری زانتیا با برجا گذاشتن ۲ کشته در اصفهان

رئیس پلیس راهور استان اصفهان اظهار کرد: ساعت ۲۳ و ۴۰ دقیقه شب گذشته (دوشنبه) مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهر اصفهان از واژگونی یک سواری زانتیا در اتوبان "چمران" مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

سرهنگ محمدرضا محمدی افزود: متأسفانه در اثر این حادثه رانندگی، راننده و سرنشین خودرو به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده بودند.

وی ادامه داد: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات رانندگی عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه اعلام شده است.

دستگیری عامل انتشار شایعات پیرامون شیوع کرونا در برخوار

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار گقت: در پی انتشار مطالب و محتواهای غیر واقعی در ارتباط با شیوع ویروس کرونا در فضای مجازی و تشویش افکار عمومی و هتک حیثیت افراد حقیقی و حقوقی، مأموران پلیس برخوار اقدامات لازم را برای شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان آغاز کردند.

سرهنگ غلامرضا براتی افزود: با رصد و پایش دقیق فضای مجازی و تجزیه و تحلیل مستندات توسط کارشناسان، عامل انتشار اکاذیب و محتویات خلاف واقع پیرامون شیوع ویروس کرونا شناسایی و دستگیر شد.

وی با بیان اینکه هرگونه شایعه سازی در فضای مجازی و بازنشر محتوای آن در قالب‌های متن، تصویر وفایل صوتی همچنین انتشار آمارها و اخبار غیر واقعی وغیر رسمی خصوصاً پیرامون ویروس کرونا جرم محسوب شده، اضافه کرد: با بررسی مأموران در رسیدگی به پرونده مذکور مشخص شد این فرد بدون توجه به مجرمانه بودن این عمل و عواقب قانونی آن تحت تأثیر گروه‌های معاند اقدام به شایعه سازی می‌کرد.

کشف بیش از ۱۰ هزار نخ سیگار قاچاق در برخوار

براتی همچنین افزود: در راستای اجرای طرح ایست وبازرسی و کنترل مبادی ورودی و به دنبال مشکوک شدن واحد گشت کلانتری ۱۲ شهر خورزوق به یک دستگاه خودروی پژوی آردی، بلافاصله مأموران وارد عمل می‌شوند.

وی افزود: در بازرسی بعمل آمده تعداد ۱۰ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار خارجی ازانواع مختلف و ۱۰ بسته تنباکو کشف و متهم دستگیر شد.

اعمال قانون ۸۰ دستگاه خودروی متخلف در سمیرم

جانشین انتظامی شهرستان سمیرم گفت: در ۷۲ ساعت گذشته در راستای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا ۸۰ دستگاه خودرو در این شهرستان به دلیل تخلف تردد در مکان‌های ممنوعه و ورود غیر مجاز به شهرستان غیر محل سکونت خود اعمال قانون و جریمه شدند.

سرگرد علیرضا طاهرزاده افزود: رانندگانی که در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین در شهرستان سمیرم تردد کنند علاوه بر جریمه ۵۰۰ هزار تومانی با برخورد قاطع پلیس روبرو می‌شوند.

کد خبر 417011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.