به‌روزرسانی مکانیزم ضدریزش شیرابه سمی در سال ۹۹

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان گفت: خرید و نوسازی ماشین آلات، کامیون کمپرسی، جاروب ها، زباله کش ها، لودرها و بروزرسانی مکانیزم ضدریزش شیرابه سمی از پروژه‌های شاخص این سازمان در سال جاری است.

حسن نظام‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سال گذشته خرید و نوسازی ماشین‌آلات، خرید هفت دستگاه زباله کش، خرید سه دستگاه جاروب، خرید دو دستگاه بکهو پودر، خرید یک دستگاه جرثقیل ۱۵ تن، بهسازی مکانیزم ضد ریزش شیرابه زباله‌کش‌ها و اعزام ماشین‌آلات و تجهیزات به مناطق سیل‌زده خرم آباد، پل دختر، اهواز و سیستان و بلوچستان انجام شد.

وی تصریح کرد: سال گذشته ۱۳ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی تجهیزات خدمات موتوری اصفهان اختصاص یافت که پنج میلیارد تومان از بودجه سازمان و هشت میلیارد تومان از سوی شهرداری مرکزی تأمین شد.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان با بیان اینکه در این سازمان ۳۰۰ نفر نیرو به صورت مستقیم و ۱۰۰ نفر پیمانکار طرف قرارداد فعالیت می‌کنند که بیشتر در تعمیرگاه‌های سازمان مستقر هستند، افزود: تعداد ۲۶۳ دستگاه خودرو در اختیار این سازمان است که ۱۱۰ مورد از خودروها خدمات عمرانی بوده و حمل نخاله از سطح شهر به گردنه زینل را انجام می‌دهند همچنین ۱۵۳ دستگاه خودرو خدماتی اعم از زباله‌کش، جاروب مکانیزه و جدول‌شوی خدمات شهری را انجام می‌دهد. یکی دیگر از وظایف سازمان خدمات موتوری رفت و روب و شستشوی جداول است که به صورت مکانیزه انجام می‌شود.

نظام‌زاده با بیان اینکه هنگام بارندگی‌های شدید، رفع آبگرفتگی معابر شهر از طریق تانکرهای دارای پمپ سازمان خدمات موتوری انجام می‌شود، افزود: رفع مشکلات آبگرفتگی مربوط به ترکیدگی لوله فضای سبز یا دیگر معابر شهری با دو دستگاه پمپ این سازمان انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: خرید جرثقیل ۱۰ تنی برای سازمان خدمات موتوری در اولین فرصت خریداری و به تجهیزات سازمان اضافه خواهد شد و در حوادثی همچون سقوط تنه درخت یا موارد مشابه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کد خبر 417006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.