ممنوعیت فعالیت ساختمانی در پایتخت/ساماندهی متکدیان و کودکان کار بوشهر

در این بسته خبری از ضدعفونی شهر ساری تا جمع آوری روزانه ۶ تن زباله در قزوین و قطع روشنایی و آب آشامیدنی پارک‌های رفسنجان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

۷۰ مبتلا به کرونا در حمل و نقل عمومی پایتخت

یوسف حجت، سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران از ابتلای حدود ۷۰ نفر از کارکنان مترو، رانندگان اتوبوس و تاکسی در پایتخت خبر داد و گفت: طرح ترافیک در تهران حذف نمی‌شود.

دفن پسماندهای پزشکی با آهک در تبریز

علیرضا اصغری، مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز گفت: با رعایت تمامی اصول ایمنی و بهداشتی در پروسه از بین بردن پسماندهای پزشکی، تمامی پسماندهای پزشکی همراه با آب آهک دفن می‌شود و جای هیچ گونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

ضدعفونی شهر ساری

معابر عمومی شهر ساری برای مقابله با ویروس کرونا توسط شهرداری ساری ضدعفونی شد و نیروهای خدماتی، آتش‌نشانی و سازمان‌های مختلف شهرداری ساری در این طرح حضور داشتند.

قطع روشنایی و آب آشامیدنی پارک‌های رفسنجان

جهانگیر ملکی، مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رفسنجان گفت: برای مقابله با کرونا و جلوگیری از تجمعات در پارک‌ها روشنایی و آب آشامیدنی ۶۲ پارک اصلی، محله‌ای و بوستان‌های این شهر تا ۲۰ فروردین ماه قطع شده است.

ممنوعیت فعالیت ساختمانی در پایتخت

رضا کرمی محمدی، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران اعلام کرد: فعالیت ساختمانی در شهر تهران به منظور حفظ سلامت کارگران و پیمانکاران تا اطلاع ثانوی در پایتخت ممنوع شد.

ضدعفونی معابر ارومیه با فعالیت ۵۰ آتش نشان

ابراهیم شاد قوشچی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: در حال حاضر ۵۰ نیروی مجرب در حال ضدعفونی کردن سطح شهر هستند.

ساماندهی متکدیان و کودکان کار بوشهر

احمد بارگاهی، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر گفت: در پی شیوع ویروس کرونا این سازمان برای شناسایی و ساماندهی متکدیان و کودکان کار در این شهر دست به کار شد و به شناسایی و ساماندهی آنان پرداخت.

کاهش ساعات کاری شهرداری بندرعباس

محمد مهدی جهانبخش، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری بندرعباس از تداوم تعدیل ساعت کاری شهرداری به منظور پیشگیری و مقابله با بیماری ویروسی کرونا خبر داد.

حمایت ویژه شهرداری تهران از زیست بوم نوآوری شهری

محمد فرجود، مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران در توئیتی از ابلاغیه شهردار تهران مبنی بر حمایت ویژه از زیست بوم نوآوری شهری در پایتخت با توجه به تأثیرات منفی شیوع بیماری کرونا بر فعالیت‌های اقتصادی، خبر داد.

جمع آوری روزانه ۶ تن زباله در قزوین

مهدی امینی، سرپرست مدیریت پسماند شهرداری قزوین با اشاره به افزایش زباله‌های عفونی به دلیل شیوع ویروس کرونا، گفت: روزانه شش تن زباله بی خطرسازی شده بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شهر قزوین جمع‌آوری و به سایت محمدآباد منتقل می‌شود.

کد خبر 416996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.