توزیع ۳۵۰۰ بسته فرهنگی بین شهروندان باغبادرانی

شهردار باغبادران از توزیع سه هزار و ۵۰۰ بسته فرهنگی بین شهروندان این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الله امینی در جمع خبرنگاران با قدردانی از همراهی و همکاری شهروندان باغبادران در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، اظهار کرد: نوروز ۱۳۹۹ به دلیل شیوع ویروس کرونا در نوع خود نوروزی خاص در تاریخ ایران به شمار می‌آید.

وی رعایت مباحث بهداشتی و خودداری از حضور شهروندان در روزهای آینده در سطح شهر را بسیار مهم دانست و افزود: با توجه به اینکه شهروندان بدون برنامه قبلی وارد قرنطینه و خانه‌نشینی شدند و این مسئله می‌توانست سبب شود که آنان به روند ماندن در منازل ادامه ندهند مدیریت شهری باغبادران با هدف ایجاد نشاط شهروندی و تشویق شهروندان به ادامه این روند، سه هزار و پانصد بسته فرهنگی تهیه و در بین منازل شهروندان توزیع کرد.

شهردار باغبادران با بیان اینکه قطعاً خانه‌نشینی با سکون و بی‌تحرکی همراه است، تصریح کرد: بسته فرهنگی شهرداری حاوی بازی‌های خانگی، لوح فشرده آموزش برخی بازی‌ها و الکل برای ضد عفونی دست است.

امینی با اشاره به اعمال محدودیت تردد در روزهای ۱۲ و ۱۳ فرودین از درب منازل شهروندان، گفت: در روزهای اخیر محدودیت‌های ورود و خروج در شهر باغبادران با هدف حفظ سلامت شهروندان اعمال شد، اما با توجه به اینکه برخی افراد به حقوق دیگر شهروندان احترام نگذاشته و احتمال دارد برای مراسم سیزده بدر از منازل خارج شوند محدودیت تردد خودروها از درب منازل اعمال شده است.

وی با اشاره به تخفیف شش ماهه در پرداخت عوارض کسب و پیشه و بخشودگی دوماهه اجاره‌بهای دکه‌های مالکیتی شهرداری باغبادران، عنوان کرد: چنانچه مدت زمان بیشتری برای قرنطینه نیاز باشد، مدت بخشودگی اجاره‌بهای اماکن و دکه‌های مالکیتی شهرداری نیز افزایش می‌یابد.

کد خبر 416989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.