شیاطین سرخ در کمین ستاره اتلتیکو مادرید

سائول نیگوئز، ستاره اتلتیکو مادرید و هفتمین بازیکن توانمند لالیگای اسپانیا ممکن است در بازه نقل و انتقالاتی بعدی راهی منچستر یونایتد شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسکای اسپورت، منچستریونایتد در آخرین تلاش‌های خود برای تقویت خط میانی تیمش به دنبال جذب هافبک اتلتیکو مادرید است. گزارشات حاکی از آن است که شیاطین سرخ تمایل زیادی برای به خدمت گرفتن این بازیکن دارند و حتی حاضرند در ازای خرید او رکورد نقل و انتقالاتی خود را بشکنند.

گزارشات و حواشی حاکی از آن است که منچستر پیشنهاد ۱۳۵ میلیون یورو آماده کرده تا مبلغ بند آزادسازی نیگوئز را پرداخت کند. البته که پرداخت چنین مبلغی برای سائول تعجب برانگیز نیست. براساس آمار، او هفتمین بازیکن ارزشمند و توانمند لالیگای اسپانیا محسوب می‌شود و یکی از ارکان خط میانی سیمئونه است. اتلتیکو باشگاهی نیست که به سادگی تسلیم خواسته خریداران شود و همین اتفاق ممکن است در مورد سائول نیز رخ دهد تا شاهد یک انتقال پرسروصدای دیگر باشیم.

این صحبت‌ها در حالی شنیده می‌شود که سائول پنج سال پیش و زمانی که فن خال هدایت منچستر را قرار داشت، در آستانه پیوستن به این تیم بود. حالا با توجه به شرایط پل پوگبا و عدم اعتماد سولسشر به او، پیوستن سائول محتمل به نظر می‌رسد. پوگبا به هیچ وجه نتوانسته روزهای اوج خودش را تکرار کند و خط میانی منچستر قطعاً به بازیکنی نیاز دارد که بتواند به خوبی از پس بازیسازی بر بیاید.

با پیوستن برونو فرناندز به منچستر، بخش اعظم مشکلات این تیم در میانه میدان حل شده و سائول نیگوئز می‌تواند قطعه آخر پازلی باشد که سولسشر به دنبال ساختن آن است. سائول و فرد به عنوان دو هافبک جنگنده در کنار بازیکنانی مثل برونو، مک تأمینی و دنیل جیمز، خط میانی خطرناکی هستند که در همه زمینه‌ها حرفی برای گفتن دارند و تقریباً هر تیمی آرزوی داشتن چنین خط میانی کاملی را خواهد داشت.

حالا باید صبر کرد و دید چه اتفاقاتی میان اتلتی ها و منچستری‌ها رد و بدل می‌شود. دور از انتظار نیست که سائول، بمب نقل و انتقالاتی پیش از شروع فصل ِآینده باشد.

کد خبر 416981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.