۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
کاهش ۳۰ درصدی تردد خودروها در قزوین

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین از کاهش ۳۰ درصدی تردد خودروهای درون شهری قزوین در هفته دوم فرودین‌ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش ایمنا، شیما زرآبادی‌پور ضمن تاکید بر حذف ترددهای غیر ضروری، اظهار کرد: در هفته اول فروردین امسال فقط ۱۷ درصد کاهش تردد داشتیم، اما در هفته دوم با رعایت اصول بهداشتی از سوی شهروندان فهیم قزوینی شاهد کاهش تقریباً دو برابری تردد خودروها هستیم.

وی با اشاره به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به منظور کنترل و کاهش ویروس کرونا در استان، گفت: امروز و فردا با توجه به در پیش بودن آئین ۱۳ بدر از شهروندان درخواست می‌شود با حذف ترددهای غیر ضروری و ماندن در خانه به سلامت خانواده خود و جامعه کمک کنند.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین با اشاره به ایجاد پویش "در خانه بمانیم، افزود: این کمپین که از سوی اقشار مختلف جامعه در سطح کشور و استان راه‌اندازی شده است نقش مؤثری در کاهش تردد خودروها و شهروندان و قطع زنجیره انتقال ویروس دارد و امیدواریم تمامی همشهریان با پیوستن به این پویش، یاری‌رسان دستگاه‌های اجرایی و بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا باشند.

منبع: ایرنا

کد خبر 416965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.