تخصیص ۷۰۰ میلیارد ریال برای حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت

رئیس سازمان بهزیستی کشور از تخصیص ۷۰۰ میلیارد ریال برای اجرای ماده ۲۷ قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت توسط سازمان برنامه و بودجه و همکاری سازمان هدفمندی یارانه‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صفحه رسمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اینستاگرام با انتشار یک پست نوشت:

" تخصیص ۷۰۰ میلیارد ریال برای حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت

وحید قبادی‌دانا، رئیس سازمان بهزیستی کشور از تخصیص ۷۰۰ میلیارد ریال برای اجرای ماده ۲۷ قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت توسط سازمان برنامه و بودجه و همکاری سازمان هدفمندی یارانه‌ها خبر داد.

این مبلغ بر روی کارت بانکی ۱۹۱ هزار خانوار جامعه هدف سازمان بهزیستی که دارای معلولیت شدید و خیلی شدید بوده و جزو دهک درآمدی یک، دو و سه محسوب می‌شوند بابت سه ماه، شارژ شده است.

به گفته قبادی‌دانا، مبلغ واریزی بر اساس بعد خانوار بین ۳۶۰ هزار تومان تا ۴۸۰ هزار تومان بوده و علاوه بر مستمری است که ماهیانه واریز می‌شود.

به دلیل محدودیت بودجه، این مبلغ به خانوارهایی اختصاص یافت که دارای معلولیت شدید و خیلی شدید و حداقل درآمد هستند، تعلق گرفته است. این تسهیلات به دلیل شیوع کروناویروس و سخت‌تر شدن سطح زندگی درنظر گرفته شده است. "

کد خبر 416960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مدد جو IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    0 0
    معلولین متوسط آیا انسان نیستند. خرج ندارند که به اونها هیچ کمکی تا به حال نشده هر سال حد اقل سبد کالا می دادن. امسال که هیچی. به جای اینکه امسال یه کمکی بشه به ما. اصلا مسئولان مارا یادشون رفته. چطور فکر می کنید با170 هزار تومان یکماه می‌توانیم زندگی کنیم.