ستاره انگلیسی زنبورها کندوی خود را ترک می‌کند؟

بازیکن انگلیسی تیم فوتبال دورتموند آلمان خواهان جدایی از این تیم شده، اما مقصد نهایی او مشخص نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جیدون سانچو ستاره انگلیسی دورتموند با ۲۰ سال سن درخشش خیره کننده ای در بوندس‌لیگا و لیگ قهرمانان اروپا داشته است و حتی شانس قهرمانی با زنبورها در آلمان را دارد. اما ظاهراً این ستاره جوان قصد ماندن در کندوی سیگنال ایدونا پارک را برای فصل بعد ندارد.

رسانه "Sky Sports" انگلیس نوشته، جیدون سانچو تصمیم دارد باشگاه بروسیا دورتموند را با باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی، ترک کند. هنوز مشخص نیست که او به کدام باشگاه خواهد پیوست.

اهداف احتمالی این جوان هنوز هم می‌تواند باشگاه‌های برتر انگلیسی از جمله منچسترسیتی، منچستر یونایتد، چلسی و لیورپول باشد. همچنین رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس تورین نیز احتمالاً داده می‌شود.

دیروز واتسکه مدیر باشگاه بروسیا دورتموند در مصاحبه با بیلد اعلام کرد که ما احتیاج به فروش سانچو با قیمت ارزان در این بحران ویروس کرونا نداریم و از ماندن او در فصل آینده خوشحال خواهیم شد.

این در حالی است که با وجود شیوع بیماری کرونا و ضرر مالی شدید باشگاه‌ها، مشخص نیست آیا تیمی وجود دارد که توان پرداخت بند فسخ ۱۳۰ میلیون یورویی این بازیکن خوش تکنیک و آینده دار را داشته باشد یا خیر؟

کد خبر 416950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.