پارک‌ها و مراکز تفریحی رضوانشهر تعطیل است

شهردار رضوانشهر گفت: به منظور مقابله با شیوع بیماری کرونا پارک‌ها، کمپ‌های مسافرتی و مراکز اقامتی این شهر تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

مازیار صفایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: همزمان با شیوع ویروس کرونا در گیلان و شهرستان رضوانشهر، مجتمع ساحلی شهرداری و واحدهای اقامتی این شهر از پنجم اسفندماه سال گذشته تعطیل شده است.

وی افزود: برای جلوگیری از تجمع و در راستای حفظ سلامت شهروندان بازار هفتگی (چهارشنبه بازار) رضوانشهر از تاریخ ۱۴ اسفندماه سال گذشته تا اطلاع ثانوی تعطیل است و اماکن اقامتی متخلف چون خانه مسافرهای غیر مجاز این شهر به مراجع قانونی معرفی شدند.

شهردار رضوانشهر عنوان کرد: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در این شهر در حال اجرا است و با کمک فرمانده انتظامی رضوانشهر از ورود خودروهای با پلاک‌های غیر این شهرستان جلوگیری می‌شود و طبق دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا، اصناف مورد نظر ستاد فعالیت می‌کنند و مابقی تعطیل است و ورودی پارک‌ها از هفتم فروردین‌ماه جاری مسدود شده و از نصب چادر و اطراق مسافرین در محدوده شهری با بکارگیری گشت‌های شبانه روزی حتی در روز طبیعت (سیزده بدر) جلوگیری می‌شود.

صفایی افزود: بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مقابله با شیوع کرونا در خصوص دورکاری نیروها و تدوین روش کاری در شرایط خاص با هدف جلوگیری از ازدحام ارباب رجوع هم‌اکنون در شهرداری رضوانشهر در حال اجرا بوده و در این زمینه به شهروندان اطلاع‌رسانی شده است.

صفایی افزود: از شهروندان انتظار داریم با رعایت توصیه‌های بهداشتی از ترددهای غیر ضروری در معابر و اماکن عمومی پرهیز کنند، تا بتوانیم با عزم و اراده جدی هر چه سریع‌تر، زنجیره انتشار این ویروس را قطع کنیم.

به گزارش ایمنا، رضوانشهر در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 416930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.