ورود افراد غیر ساکن به فولادشهر ممنوع شد

شهردار فولادشهر از اعمال محدودیت تردد در این شهر خبر داد و گفت: از ورود خودروهای افراد غیر ساکن در فولادشهر، جلوگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بابک محمدی در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده در خصوص اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در فولادشهر، اظهارکرد: با وجود اینکه از راه‌های مختلف درباره وضعیت این شهر به دلیل مهاجرپذیر بودن هشدار داده شده و از شهروندان و افراد غیر ساکن خواستیم به این شهر سفر نکنند، اما همچنان مسافران زیادی قصد سفر به این شهر را دارند.

شهردار فولادشهر از برگزاری جلسه ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی این شهرداری خبر داد و خاطرنشان کرد: ایجاد آرامش و اعتمادسازی بین شهروندان و کاهش ترددهای غیر ضروری درون‌شهری از تصمیمات اتخاذ شده در این نشست بود.

محمدی عنوان کرد: در روزهای اخیر با مسدودسازی ورودی‌های شهر، تردد شهروندان تنها از دو مسیر انجام می‌شد، اما با آغاز اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی محدودیت‌ها تشدید و بر اساس آن از ورود خودروهای غیر بومی به فولادشهر جلوگیری می‌شود. 

وی اضافه کرد: هدایت افراد غیر ساکن به شهرهای محل سکونت و تعطیل کردن پارک‌ها و تفرجگاه‌ها از دیگر مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا بوده است. شهرداری فولادشهر نیز اقدامات زیادی را برای قطع زنجیره انتقال بیماری و در قالب طرح فاصله‌گذاری اجتماعی انجام داده است.

وی با اشاره به گندزدایی و ضدعفونی اماکن عمومی، شست‌وشو روزانه سطل‌ها و خودروهای حمل زباله در این شهر، عنوان کرد: اقلام بهداشتی شامل ماسک، دستکش و مایع ضدعفونی در بین پاکبانان و نیروهای خدمات شهری مستمر توزیع می‌شود.

کد خبر 416927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.