۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
سریال ۴۰ قسمتی کرونا

عضو شورای شهر کرج گفت: کرونایی که در چهل روز گذشته دیدیم یک سریال چهل قسمتی اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی در پی دارد که عوارض چهل سال آینده موضوع را تحلیل کند

به گزارش خبرنگار ایمنا، سارا دشتگرد در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "در مدتی که از اعلام خبر انتشار بیماری کرونا می‌گذرد محور اصلی اقدامات انجام شده پزشکان و پرستاران و بطور عام نظام درمان کشور بوده‌اند که به حق با ایثار و تلاش فراوان تمام ظرفیت خود را معطوف این ماجرا نموده‌اند. آری در موقع اپیدمی این عاقلانه‌ترین امر است که در موضوع درمان و سلامت از متخصصان تبعیت شود.

اما فردایی نزدیک یا دور این ماجرا تمام می‌شود و دوباره کار و کار و کار و روح آسیب دیده کودکانمان بدون درمان؛ و بی شک سال‌ها زمان می‌برد تا جراحت روحی که به کودکانمان وارد شده جبران شود.

از فرصت محدود و رو به زوال ملاقات بزرگترها و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها گرفته تا شوک‌های خواسته و نخواسته‌ای که ما در محاورات و مکالماتمان با بیان اخبار خواه صحیح خواه سقیم از بیماری و قرنطینه و قحطی در گوششان خواندیم.

عزیزی جایی نوشته بود که کرونا مهمتر از آن است که توسط پزشکان مدیریت شود. اول برایم قابل درک نبود، اما خوب که اندیشیدم دیدم کرونایی که در چهل روز گذشته دیدیم یک سریال چهل قسمتی اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی در پی دارد که عوارض چهل سال آینده موضوع را تحلیل کند. مراقب مکالماتمان در حضور کودکان باشیم."

کد خبر 416920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.