تمهیدات ویژه در منطقه ۱۲ برای مقابله با شیوع کرونا

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با اشاره به دوخت ماسک و لباس بیمارستانی، شیلد و نقاب ویژه پرسنل بیمارستان‌ها در فرهنگسرای قدس، گفت: این اقدام ویژه توسط گروه جهادی شمیم سلامت اهالی شهرک کوثر و قدس در حال انجام است.

علی باقری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امسال در بحران کرونا شیوع ویروس کرونا، کمک سایر مردم از جمله نیروهای بسیجی در امر گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر، پارک‌ها، ایستگاه‌های اتوبوس، المان‌ها و تجهیزات شهری، به صورت شبانه‌روزی با برنامه‌ریزی مشخص جهت کاهش آسیب‌های ناشی از این ویروس در کنار تلاش و مجاهدت کادر حوزه سلامت و درمان و نیروهای شهرداری ستودنی است.

وی افزود: در راستای فرهنگسازی و آگاهی بخشی و ارتقای سطح اطلاعات بهداشتی و مراقبتی شهروندان، حوزه‌های فرهنگی مناطق از جمله فرهنگسراها با تشکیل هسته‌های مردمی، به ارائه آموزش‌های کاربردی و از راه دور در شبکه‌های مجازی و اجتماعی پرداختند و با کمک مشاوران فرهیخته و با تجربه به سوالات و شبهات شهروندان پاسخ می‌دهند، همچنین برنامه‌های آموزشی سرگرمی و بازی را برای کودکان و نوجوانان که این روزها باید در خانه بمانند تدارک دیده‌اند.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان تصریح کرد: از دیگر اقدامات قابل توجه در این منطقه توزیع بسته‌های بهداشتی و آموزشی در محلات کمتر برخوردار از جمله محله‌های امیرالمومنین (ع) و ناصرخسرو در قالب هشت هزار بسته است.

وی با اشاره به دوخت ماسک و لباس بیمارستانی، شیلد و نقاب ویژه پرسنل بیمارستان‌ها در فرهنگسرای قدس منطقه ۱۲، گفت: این اقدام ویژه توسط گروه جهادی شمیم سلامت اهالی شهرک کوثر و قدس در حال انجام است.

باقری اظهار کرد: معابر منطقه ۱۲ روزانه چهار مرحله با فعالیت دو اکیپ ویژه و با استفاده از تانکرهایی با مخازن یک‌هزار و چهار هزار لیتری ضدعفونی می‌شود.

وی با بیان اینکه روزانه مراکز بهداشتی و بیمارستان‌های منطقه ۱۲ از جمله محوطه بیمارستان امام حسین (ع) و سرای سالمندان صادقیه ضدعفونی می‌شود، گفت: ۳۲ پارک محلی و ۱۰ پارک شهری در این منطقه وجود دارد که کلیه مبلمان‌های شهری، نیمکت‌ها و مجموعه‌های بازی و حرکت درمانی همچنین سطل‌های زباله آن روزانه سه مرتبه ضدعفونی می‌شود.

کد خبر 416907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.