حمله آذری به فتح الله زاده: طرح های قرون وسطایی را برای خودتان نگه دارید

سعید آذری با انتشار متنی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نسبت به برگزاری مسابقات لیگ به صورت فشرده میان 5 تیم بالای جدول واکنش نشان داد و آن را طرح قرون وسطایی خواند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید آذری مدیرعامل پر سر و صدای فولاد خوزستان در فضای مجازی این بار به سراغ شایعه برگزاری لیگ به صورت فشرده و در یک شهر رفت. این شایعه که امروز با مصاحبه علی فتح الله زاده که به تازگی پس دوره کوتاهی بازگشت به استقلال از مدیرعاملی استعفا داده است راه‌حل عجیبی را برای پایان لیگ ارائه داد. فتح الله زاده در مصاحبه‌ای گفت: "باید پنج تیم بالای جدول در یک شهر جمع شده و تعیین سهمیه و قهرمانی لیگ در بازی‌های فشرده میان این تیم‌ها مشخص گردد. "

چند ساعت بعد شایعه به وجود آمده توسط فتح الله‌زاده با مصاحبه رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس قوت گرفت زیرا او در این رابطه گفت: شرایط مهیا است تا ادامه لیگ بدون حضور تماشاگران و به صورت فشرده در شهر تهران برگزار شود. او همچنین با اشاره به وجود ورزشگاه‌ها و هتل‌های مختلف در پایتخت در اظهار نظری عجیب گفته‌بود می‌توان عوامل تیم‌ها را قرنطینه و به هر باشگاه در تهران یک ورزشگاه اختصاص داد.

سعید آذری با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام شخصی خود نسبت به این شایعات واکنش نشان داد و پاسخ تندی را به مدیرعامل مستعفی استقلال داد. در این متن آمده‌است:

"این روزها که کرونا امان مردم را بریده است و کمتر فرصت می‌شود راجع به فوتبال آن‌هم در آینده صحبت کنیم، برخی اخبار را می‌شنوم و تعجب می‌کنم از برخی از این اظهار نظرها که بعضاً از دانشمندان نا راضی فوتبال شنیده می‌شود.
۵ تیم اول جدول را جایی جمع کنیم تا مسابقه بدهند و مقام‌های لیگ را مشخص کنیم.
این یکی از پیشنهادات امروز است، و به جز یک دل خنده سیر هیچ عکس العملی را نمی‌توان نسبت به آن نشان داد.
تیم ششم جدول با یک بازی کمتر در رقابت بوده و حتی تیم هفتم جدول هم برای بالا نشینی هنوز شانس دارد. ۱۰ بازی مانده و ۳۰ امتیاز.
آقایان حداقل صحبت نکنید هنرتان را مردم متوجه شدند، از زیر بار مسؤلیت که فرار کردید پس تزهای جدیدتان را دیگر نگه دارید برای مدیریت دور بعد.
مگر می‌شود حقوق تیم فولاد خوزستان حراج شود.
نگهدارید این طرح‌های قرون وستایی را برای خودتان.
اگر مردم اینگونه که پیش می‌رود باز هم قربانی کرونا باشند شما باز هم دنبال جایگاه برای خودتان هستید؟
گر حکم کنند که مست گیرند
در شهر هر آنکه هست گیرند
فولاد نمی‌گذارد سلامت مردم فدای فوتبال شود ولی اگر مقرر شد فوتبالی باشد، فولاد مانند پلنگی چالاک آماده مبارزه است و نمی‌گذارد حقوق هوادارانش تضییع شود
ارائه نقطه نظرات غیر حرفه‌ای بیشتر آنچه را که در چنته داریم رو می‌کند."

به گزارش ایمنا، حالا باید منتظر ماند و دید که اگر چنین تصمیمی به اتخاذ نزدیک شود، واکنش سایر باشگاه‌ها به آن چه خواهد بود؟

کد خبر 416906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.