ابتکار شهرداری لاهیجان برای مقابله با کرونا/تعطیلی اتوبوسرانی کرمانشاه

در این بسته خبری از فاصله گذاری اجتماعی در بازار میوه بندرگناوه تا ضدعفونی و گندزدایی مستمر آرامستان بندرعباس به صورت مستمر و اعلام برنامه‌های عملیاتی شهرداری رشت در سال ۹۹ را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

تعطیلی تمامی خطوط اتوبوسرانی کرمانشاه

سجاد سلیمانی، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرداری کرمانشاه از تعطیل شدن دو ترمینال اتوبوسرانی شهر کرمانشاه خبر داد.

تاکسیرانی اصفهان ۱۲ و ۱۳ فروردین فعال است

هادی منوچهری، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: برخلاف توقف فعالیت اتوبوسرانی و مترو شهر اصفهان در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین‌ماه امسال، سازمان تاکسیرانی با تمام توان خود آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

شهرداری تهران به کمک تئاتر آمد

حسین عالم بخش، مدیر هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از ارائه اولین بسته حمایتی هنرهای نمایشی توسط این سازمان در پی شیوع ویروس کرونا خبر داد.

فاصله‌گذاری اجتماعی در بازار میوه بندر گناوه

امر الله حاجب، شهرداری بندر گناوه برای حفظ سلامتی مردم در برابر بیماری کرونا اقدام به نقطه‌گذاری فاصله اجتماعی میدان میوه و تره‌بار این بندر کرد.

راه‌اندازی ایستگاه غربالگری کرونا در زاهدان

محمد مهدی مرعشی، رئیس اداره پیشگیری و مقابله با بحران شهرداری زاهدان از راه اندازی ایستگاه غربالگری کرونا در شهرداری زاهدان خبر داد.

ضدعفونی و گندزدایی آرامستان بندرعباس

علیرضا بهمن نژاد بندری، رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس، از اجرای مستمر ضدعفونی و گندزدایی بهشت زهرا (س) خبر داد.

تعطیلی بوستان‌های شهر قم تا اطلاع ثانوی

سید مرتضی سقائیان نژاد، شهردار قم گفت: شهرداری قم به منظور حفظ امنیت و سلامت شهروندان، امسال هیچ برنامه‌ای برای روز طبیعت و ۱۳ فروردین تدارک ندیده و تمامی ظرفیت‌های تفریحی و بوستان‌های شهر تعطیل خواهد بود.

اعلام برنامه‌های عملیاتی شهرداری رشت در سال ۹۹

در نشست شورای معاونین و مدیران شهرداری رشت و با حضور ناصر حاج محمدی، ۳۰ برنامه عملیاتی این شهرداری در سال ۱۳۹۹ اعلام شد.

آماده سازی تورهای مجازی ناطق شهرداری مشهد

نرگس شالچیان، معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از آماده سازی تورهای مجازی ناطق درباره ظرفیت‌های گردشگری مشهد خبر داد.

ابتکار شهرداری لاهیجان برای مقابله با کرونا

شهرداری لاهیجان اقدام به نصب سیستم ضدعفونی برای شستشو و ضدعفونی کردن خودروهای ورودی به داخل شهر لاهیجان کرده که با استقبال شهروندان مواجه شده است.

کد خبر 416890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.