زکی‌زاده: نیم فصل اول خوب نبودیم، اما به صعود امیدوارم

مهاجم تیم فوتبال سپاهان نوین گفت: با داشتن کادر فنی با تجربه و اضافه شدن چند بازیکن به صعود به لیگ بالاتر امیدوارم.

ایمان زکی زاده در گفتگو با ایمنا درباره شرایط خود در تیم فوتبال سپاهان نوین در فصل جاری اظهار کرد: در ابتدای فصل با توجه به اینکه دو سال دیگر با سپاهان قرارداد داشتم با توافق مدیران باشگاه تصمیم گرفتم به صورت قرضی برای سپاهان نوین بازی کنم تا در شرایط بازی و آمادگی بالا قرار بگیرم.

وی ادامه داد: ابتدای فصل مصدومیت بسیار سختی در ناحیه شکم داشتم که باعث شد نیم فصل اول را ازدست بدهم. خدا را شکر عمل جراحی بخوبی انجام شد و با تمرینات خصوصی که زیر نظر پزشک تیم انجام دادم به سطح آمادگی و پتانسیل خوبی رسیدم.

مهاجم سپاهان نوین درباره شرایط این تیم در فصل جاری، خاطرنشان کرد: سپاهان نوین یک هفته مانده به شروع مسابقات تشکیل شد. اصلاً زمان مناسبی برای بستن تیم و زمان آماده شدن برای مسابقات را نداشتیم و همین دلیل باعث نتایج ضعیف در نیم فصل اول شد.

زکی‌زاده تصریح کرد: کادر فنی بسیار خوب و با تجربه‌ای داریم، بخصوص سرمربی تیم آقای قنبری که سال‌های زیادی در لیگ ایران حضور داشته‌اند. با توجه به داشتن چنین کادر فنی و اضافه شدن چند بازیکن با تجربه از جمله امین جهان عالیان و کریمی، بتوانیم نیم فصل دوم را خوب شروع کرده و نتایج خوبی بگیریم تا به لیگ برتر صعود کنیم.

به گزارش ایمنا، تیم فوتبال سپاهان نوین در حال حاضر و در پایان هفته نهم، در رده هشتم گروه سوم لیگ دسته اول حضور دارد. گروه سوم این مسابقات شامل ۹ تیم است و هفت بازی دیگر در پایان رقابت‌های این گروه باقی مانده است، رقابت‌هایی که مانند سایر رقابت‌های ورزشی کشور فعلاً به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده است.

کد خبر 416880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.