۱۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱
اجرای مانور بزرگ ضدعفونی ساری

معاون خدمات شهری شهردار ساری از اجرای مانور بزرگ ضدعفونی این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، مصطفی نیک نقش، اظهار کرد: اجرای این مانور بزرگ را استمرار مسیر خدمت به مردم دانست و اظهار کرد: از ابتدای اعلام شیوع ویروس کرونا در استان مازندران، شهرداری ساری با تأکید اعضا شورای اسلامی شهر و شهردار همواره در صف اول خدمت به شهروندان و ضدعفونی معابر عمومی و شهری بوده است که سی و چهارمین مرحله آن در قالب مانور بزرگ ضدعفونی معابر شهری از ساعت ۱۵ روز دوشنبه_ ۱۱ فروردین آغاز خواهد شد که در واقع موج سوم مجموعه اقدامات شهرداری ساری در مواجهه و مقابله با ویروس کرونا خواهد بود.

وی به اهمیت ضدعفونی معابر در راستای مقابله با شیوع این بیماری اشاره کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین خدماتی که شهرداری ساری در این ایام ارائه کرد انجام ضدعفونی اصولی معابر شهری و محیط‌های عمومی با محلول‌های ضدعفونی استاندارد، بوده است.

معاون خدمات شهری شهردار ساری افزود: این اقدامات با هدف مقابله با شیوع و انتشار ویروس کرونا انجام شده که مشارکت فعال کلیه سازمان‌های تابعه شهرداری ساری در آن مشهود است.

نیک‌نقش عنوان کرد: مانور بزرگ ضدعفونی معابر شهری از چهار نقطه ورودی شهر آغاز و کلیه معابر اصلی و فرعی را تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی تاکید کرد: از شهروندان ساروی درخواست می‌کنیم، عصر دوشنبه ۱۱ فروردین، حتی‌المقدور از منازل خود خارج نشوند و خودروهای خود را در پارکینگ منازل پارک کنند تا در زمان ضدعفونی شهر مشکلی برای شهروندان و کارگران شهرداری ایجاد نشود.

کد خبر 416873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.