راه‌اندازی رسانه "با میبد" در فضای مجازی

شهردار میبد گفت: رسانه‌ای در فضای مجازی با هشتگ "با میبد" با هدف فراهم کردن برنامه شاد صوتی و تصویری برای مردم برای گذران اوقات به خصوص در روزهای قرنطینه خانگی راه‌اندازی شد.

به گزارش ایمنا، علیرضا نقوی اظهار کرد: از ابتدای اسفندماه سال ۹۸ برقراری ارتباط دو طرفه بین شهروندان و مجموعه مدیریت شهری به صورت تصویری و صوتی دنبال شد و در آغاز نیز محوریت برنامه‌ها با توجه به شیوع بیماری کرونا بر روی این موضوع و ارائه آموزش‌های مرتبط به آن قرار گرفت.

وی ادامه داد: تا به حال حدود پنج شماره این برنامه تولید و در فضای مجازی منتشر شده و مدیران کانال‌ها نیز در باز نشر آن در کانالهای مختلف همکاری دارند.

شهردار میبد یادآور شد: این برنامه‌ها بیشتر به صورت کوتاه و حدود دو دقیقه برنامه‌ریزی شده که در قالب آن با اشاره به مطالب انتقادی با مردم صحبت شده، همچنین اطلاع‌رسانی و آموزش‌هایی نیز در زمینه‌های گوناگون ارائه می‌شود.

نقوی اضافه کرد: در حوزه تصویری نیز از طریق اتاق فکر و هم اندیشی نویسندگان برنامه‌هایی اختصاصی شهروندان تهیه می‌شود و در این ارتباط نیز حدود ۱۵ موضوع و محتوا شامل داستان‌گویی به مناسبت میلاد ائمه با حضور حجت‌الاسلام زارع، راوی و هنرمند شهر، مولودی، استندآپ و نمایش تولید شده است.

وی تصریح کرد: در واقع این برنامه‌ها ارائه جایگزین برای جشن‌های برگزار شده در ماه‌های ماه رجب، شعبان و عید نوروز نظیر مشق عشق، جشن میلاد حضرت علی (ع) و نیمه شعبان است که در سال‌های قبل در سطح شهر برگزار می‌شد.

شهردار میبد گفت: از اهداف مهم اجرای این برنامه‌ها استفاده از هنرمندان شهرستان اعم از شاعران، نویسندگان، هنرمندان نمایش، موسیقی و مداحی است که با ارسال آثار از سوی آن‌ها با ویرایش و صداگذاری در فضای مجازی منتشر و به آثار برتر جوایزی نیز اهدا می‌شود.

نقوی به انجام فعالیت‌ها و عملکرد شهرداری در ارتباط با بیماری کرونا و حمایت از شهروندان و کادر درمان شهرستان اشاره کرد و افزود: محاسبه عوارض و هزینه خدمات شهرداری تا پایان اردیبهشت ماه سال ۹۹ بر مبنای قیمت‌گذاری سال ۹۸، اهدای مبلغ یک میلیارد ریال به بیمارستان امام جعفر صادق (ع) به پیشنهاد شهرداری و مصوبه شورای اسلامی شهر، همکاری در آماده‌سازی نقاهتگاه‌های یک و دو که با همت سپاه و بسیج و نیروهای جهادی راه‌اندازی شد، از جمله این اقدامات بوده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 416867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.