بازگشت تعادل به بازار سهام امروز ۱۱ فروردین

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز دوشنبه _۱۱ فروردین‌ماه_ با افزایش کمتر از نیم درصدی خود، تنها کمی بیش از دو هزار واحد رشد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز دوشنبه _۱۱ فروردین ماه_ با افزایش ۲۰۱۲ واحدی به ۵۴۷ هزار و ۶۶۲ واحد رسید.

از تغییرات شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به افزایش ۱۲۳۰ واحدی شاخص کل هم وزن، ۵۳۶ هزار واحدی شاخص قیمت، ۲۸۳۷ واحدی شاخص بازار اول، کاهش ۲۰۱۲ واحدی شاخص بازار دوم، ۱۰۹۰ واحدی شاخص صنعت، ۱۳ واحدی شاخص ۳۰ شرکت بزرگ و افزایش ۱۶ واحدی شاخص ۵۰ شرکت فعال‌تر اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز بورس تهران برابر با ۷۹۲۶ میلیون سهم طی یک میلیون و ۹۹ هزار و ۴۹ معامله شد و به ارزش ۵۶ میلیون و ۲۸۶ هزار و ۹۴۹ میلیون ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۲۰ میلیون و یک هزار و ۱۵۷ میلیارد ریال شد و در نزدیکی فتح دوباره قله ۲۰ بیلیون ریالی قرار گرفت.

در این میان نمادهای "داناح ۱"، " شلعاب" و "چدن" بیشترین افزایش قیمت و نمادهای "دالبرح"، "غسالم" و "شفا" نیز بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

کارشناسان، تعططیلی های پیش رو و نگرانی از تأثیر رکود جهانی ناشی از کرونا بر بازار ایران را از مهمترین دلایل تعادل در بازار سهام کشور می‌دانند.

کد خبر 416860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.