ابطال پرونده سهمیه انسولین بیماران دیابتی صحت ندارد

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ انتشار خبری در شبکه توئیتر مبنی بر ابطال پرونده «سهمیه انسولین افراد دیابتی» صحت ندارد.

به گزارش ایمنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شبکه توئیتر خبری منتشر شده مبنی بر اینکه تأمین اجتماعی با ابطال پرونده سهمیه انسولین بیماران دیابتی در پایان مدت شش ماهه، آنها را روانه خیابان‌ها و پروسه کاغذبازی برای اثبات دیابتی بودنشان کرده است، که این موضوع صحت ندارد و تکذیب می‌شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: طبق بررسی‌های به عمل آمده، مشخص شد مسئله مربوط به داروخانه بوده و نه تأمین اجتماعی. سیستم داروخانه ظاهراً قطع بوده، خوشبختانه پدر کودک روز شنبه به داروخانه دیگری مراجعه کرده و دارو را دریافت کرده است.

در اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین آمده است: به دنبال شیوع ویروس کرونا، سازمان تأمین اجتماعی مورخ ۲۱ اسفند ماه ۹۸، به همه مدیران درمان کشور اعلام کرد که تاریخ اعتبار پرونده‌های دیابتی تا پایان سال ۱۳۹۹ تمدید شده است.

در این نامه همچنین تاکید شد سایر پرونده بیمارانی که پایان اعتبار آن تا پایان فروردین بوده لغایت ۳۱ خرداد ماه و آن مواردی که تا پایان اردیبهشت اعتبار داشته اند تا ۳۱ تیرماه تمدید شد.

کد خبر 416854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.