جوی پایدار تا پایان هفته در اصفهان حاکم است/ تداوم بارش‌ها در غرب استان

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به گذر امواج ناپایدار از روی استان، گفت: جوی پایدار تا پایان هفته در اصفهان حاکم می شود.

ابراهیم هنرمند در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به گذر امواج ناپایدار از استان، اظهار کرد: امروز بارش رگبار بهاری در نواحی غربی، شرقی و شمالی استان پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: با خروج سامانه ناپایدار وضعیت جوی بسیاری از مناطق استان از امروز تا پایان هفته به صورت افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید خواهد بود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به افزایش یک تا سه درجه‌ای دما در ۲۴ ساعت آینده، گفت: خوروبیابانک با دمای ۲۵ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای پنج درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان خواهند بود.

هنرمند افزود: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۱۷ درجه سانتی گراد و کمینه دما صبح فردا به سه درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

وی با اشاره به بارندگی‌های ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان اصفهان، اضافه کرد: بیشترین بارش‌ها از سمیرم با میانگین ۲۴.۱ میلی متر، شهرضا با میانگین ۷.۸ میلی متر، برزوک با میانگین پنج میلی متر، دهاقان با میانگین ۴.۶ میلی متر و ورزنه با میانگین دو میلی متر بوده است.

کد خبر 416850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.