آنتونیو کاسانو: مسی مارادونا را کنار زده است

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا معتقد است مسی از مارادونا بهتر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، همیشه بحث‌هایی میان فوتبالی‌ها وجود داشته است که از بین مسی و مارادونا کدام یک اسطوره آلبی سلسته است. برخی می‌گویند مارادونا جام جهانی برده و مسی نه، پس او بهترین است. برخی دیگر می‌گویند مسی توپ طلا برده، دو فینال مهم با آرژانتین تجربه کرده است، پس او اعجوبه است.

یا بعضی‌ها می‌گویند از بین رونالدو و مسی کدام یک بهترین است، عده‌ای هم می‌گویند بهترین بازیکن تاریخ چه کسی است. در این موارد اظهار نظر زیاد است و هرکس اعتقاد و انتخابی دارد.

در این بین آنتونیو کاسانو، ملی پوش سابق تیم ملی ایتالیا، و باشگاه‌های باری، رم، رئال مادرید، سامپدوریا، میلان، اینتر، پارما، ورونا، مصاحبه‌ای انجام داده و اظهار کرد: مارادونا قبلاً چهار یا پنج سال کارهایی را کرد که کسی هیچوقت ندیده بود، اما مسی همان کارها را ۱۵ سال است که انجام می‌دهد. وقتی مسی در ترکیب قرار می‌گیرد، بازی شروع نشده تیمش یک بر صفر جلو است. مارادونا باید قبول کند که مسی او را کنار زده است.

مارادونا معمولاً جواب افرادی که بر علیه او باشند را می‌دهد و جنجال به پا می‌کند، باید منتظر ماند و دید آیا ال دیگو پاسخی هم به اظهارات آنتونیو می‌دهد یا خیر.

کد خبر 416848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.