افزایش مصرف ۲.۳ برابری آسفالت در شهر اصفهان

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: سال گذشته ۲۰۰ هزار تن آسفالت در شهر اصفهان مصرف شده که در مقایسه با سال ۹۷ با مصرف ۸۶ هزارتن آسفالت، افزایش ۲.۳ برابری آن را شاهد بودیم.

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: آسفالت معابر از جمله اقداماتی است که مستمر باید در چند بخش انجام شود که شامل روکش معابر اصلی، روکش معابر فرعی، لکه گیری معابر اصلی، لکه گیری و زیرسازی آسفالت است و برخی پروژه‌ها نیز پس از تکمیل آسفالت می‌شود.

وی افزود: سال گذشته در بخش روکش آسفالت معابر اصلی شهر حدود ۳۱ هزار تن و برای روکش آسفالت معابر فرعی ۳۷ هزار تن آسفالت مصرف شده که نشان می‌دهد بیشتر در معابر فرعی انجام شده است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان ادامه داد: سال گذشته حدود ۲۱ هزار تن آسفالت تراشی در شهر اصفهان شده که به این دلیل که شب هنگام انجام می‌شود، کمتر شهروندان شاهد انجام این اقدامات هستند.

وی با بیان اینکه حدود پنج هزار و ۵۰۰ تن آسفالت برای زیرسازی معابر مصرف و برای پروژه‌های خیابان‌سازی نیز هشت هزار و ۷۰۰ تن آسفالت استفاده شده است، اظهار کرد: در مجموع ۱۰۴ هزار تن میزان مصرف آسفالت سازمان عمران شهرداری در پروژه‌ها بوده، ۲۸ هزار تن آسفالت توسط سایر پیمانکاران ریخته شده و ۵۵ هزار تن آسفالت برای پروژه‌های بزرگی که باید افتتاح می‌شد، مصرف شده است.

مظفر با بیان اینکه سال گذشته ۲۰۰ هزار تن آسفالت در شهر مصرف شده است، گفت: این میزان در مقایسه با سال ۹۷ با مصرف ۸۶ هزار تن آسفالت، بیانگر افزایش ۲.۳ برابری آن است.

کد خبر 416832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.