موردی از تخلف مشاوران املاک برای اسکان مسافران نداشتیم

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: از ساعت هفت صبح روز گذشته _دهم فروردین‌ماه_تا ساعت هفت صبح امروز از جمع آوری چادر مسافرتی توسط نیروهای گشت ویژه این اداره کل در سطح شهر و در خصوص تخلف مشاورین املاک نیز موردی گزارش نشده است.

حسن محمدحسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به فعالیت گشت‌های ویژه ستاد پیشگیری از بیماری کرونا در اصفهان، اظهار کرد: از ساعت هفت صبح روز گذشته (دهم فروردین) تا ساعت هفت صبح امروز موردی از جمع آوری چادر مسافرتی توسط نیروهای گشت ویژه این اداره کل در سطح شهر گزارش نشده است.

مسئول کارگروه نظم و انضباط شهری ستاد پیشگیری از کرونا تصریح کرد: از ساعت هفت صبح روز گذشته تا ساعت هفت صبح امروز تعداد ۱۵ نفر متکدی و یک نفر دست‌فروش از سطح شهر جمع‌آوری شده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان افزود: در این بازه زمانی یک مورد تذکر بازاریاب اسکان غیرمجاز انجام، اما موردی از جمع‌آوری این افراد گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه از روز گذشته تاکنون موردی در ارتباط با راهنمایی خودرو مسافران و… (مطابق ضوابط و شرایط ستاد پیشگیری از کرونا) انجام نشده است، گفت: طی این بازه زمانی در خصوص اقدام جهت تخلف مشاوران املاک نیز موردی از مناطق گزارش نشده است.

محمدحسینی گفت: در ستاد پیشگیری از کرونا مسئولیت کارگروه نظم و انضباط شهری بره عهده اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری گذاشته شده است.

کد خبر 416816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.