۱۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
فعالیت ۶ اکیپ مهار سیلاب در خاش

شهردار خاش با بیان اینکه شش اکیپ شهرداری برای مقابله با سیلاب و بارش‌ها فعال هستند، گفت: نیروهای مدیریت بحران این شهرداری برای مقابله با سیل و آبگرفتگی آمادگی کامل دارند.

به گزارش ایمنا، عبدالمجید تمندانی اظهار کرد: از روزهای قبل ستاد مدیریت بحران در شهرداری خاش تشکیل شده و هم اینک امکانات و نیروهای این نهاد برای مقابله با شرایط بحرانی بسیج شده‌اند.

وی به آمادگی لازم جهت شیفت‌بندی نیروها اشاره کرد و افزود: کلیه نیروهای اجرایی و خدماتی ستاد از هر نظر آماده هستند تا در صورت وقوع آبگرفتگی احتمالی معابر، اقدامات لازم به منظور رفاه حال شهروندان را به سرعت انجام دهند.

شهردار خاش ادامه داد: در حال حاضر افزون بر ۲۰۰ نفر از نیروهای شهرداری خاش در قالب شش اکیپ در محلات و مرکز شهر با امکانات و تجهیزات و ماشین‌آلات سنگین در محل‌های از پیش تعیین شده جهت خدمت‌رسانی قرار خواهند گرفت.

تمندانی با اشاره به امکان آبگرفتگی معابر در بارندگی پیش‌رو عنوان کرد: در جلسات ستاد بحران شهرداری خاش گره‌ها و نقاط بحرانی شهر شناسایی شده و اکیپ‌های خدمات رسان برای رفع مشکلات احتمالی آمادگی دارند.

وی گفت: از شهروندان درخواست می‌کنیم در صورت وقوع هرگونه مشکلی با شماره ۱۲۵ آتش‌نشانی یا ۳۳۷۲۲۱۴۸ دفتر ستاد مدیریت بحران یا سامانه ۱۳۷ با شهرداری تماس بگیرند.

منبع: ایسنا

کد خبر 416809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.