تعطیلی پارک کوهستانی صفه تا اطلاع ثانوی

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان گفت: به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا، پارک کوهستانی صفه تا اطلاع ثانوی تعطیل است و شهروندان اجازه تردد در محوطه آن را ندارند.

احمد رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بر اساس تمهیدات در نظر گرفته شده برای مقابله با شیوع ویروس کرونا ورودی پارکینگ‌های صفه و حاشیه پارک آن تا اطلاع ثانوی بسته شده و ورود هیئت‌های کوهنوردی به صفه ممنوع است.

وی از تعطیلی سرویس‌دهی خط ٤٩ اتوبوسرانی به سمت صفه خبر داد و گفت: پارک خودرو در مسیرهای حاشیه رودخانه زاینده‌رود و استفاده از وسایل بازی و ورزشی پارک‌ها نیز ممنوع شده است.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان با اشاره به عملیات ضدعفونی معابر این منطقه با هدف کاهش شیوع ویروس کرونا، تصریح کرد: معابری همچون شهدای صفه، بلوار کشاورز، سهروردی، رودکی، علامه جعفری و باغ دریاچه، معابر سطح سپاهانشهر (بلوار غدیر، ایثار و فاتح) و محوطه بازار کوثر سپاهانشهر ضدعفونی شده است.

وی ادامه داد: ضد عفونی بیمارستان‌های سطح منطقه از جمله بیمارستان خانواده، بیمارستان الزهرا (س)، محوطه بیرونی درمانگاه شهدای سپاهانشهر و وسایل نقلیه مربوط به سرویس‌های کارکنان بیمارستان الزهرا (س) از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

رضایی از نصب سیفتی باکس (Safety box) در سطح منطقه پنج خبر داد و گفت: سیفتی باکس‌ها در خیابان‌های حکیم نظامی، شریعتی، چهارباغ بالا، محتشم کاشانی، رودکی، سپاهانشهر و کلیسای وانک نصب شده است.

وی تاکید کرد: از شهروندان اصفهان انتظار داریم با رعایت تمامی نکات بهداشتی از رها کردن ماسک و دستکش استفاده شده خود در معابر عمومی خودداری کنند.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان افزود: عملیات ضدعفونی در سطح این منطقه با یک دستگاه جدول‌شوی ایسوزو چهار هزار لیتری و یک دستگاه جدول شوی نیسان یک‌هزار لیتری و سه عدد پمپ سم پاش دستی با حجم ۲۰ لیتر و ۹۰ لیتر آب ژاول هر روز بر اساس شیفت بندی انجام می‌شود.

کد خبر 416806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اسماعیل IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
    8 0
    باید پارک کوهستان راباز کنند