۱۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۱
کمپ‌های مسافرتی ماسال تعطیل است

شهردار ماسال گفت: به منظور مقابله با شیوع بیماری کرونا پارک‌ها، کمپ‌های مسافرتی و مراکز اقامتی این شهر تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

محمد کاتوزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امسال در تعطیلات نوروز از پذیرش مسافران و گردشگران برای مقابله با شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامت شهروندان معذوریم و تا اطلاع ثانوی از برپایی چادر و اطراق در پارک‌ها و فضای سبز شهری جلوگیری می‌شود. تعطیلی پارک‌ها در روز سیزده بدر ادامه خواهد داشت و اجازه ورود به آن‌ها داده نمی‌شود.

وی افزود: شهرداری بازار هفتگی ماسال را تعطیل کرده و ورودی پارک ساحلی، کمپ مسافرتی و جاده ورودی به منطقه گردشگری بام سبز را مسدود کرده و حضور در آن‌ها ممنوع است.

کاتوزی افزود: شهرداری در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا در یک‌ماه گذشته، معابر، اماکن عمومی و حمل و نقل شهری را مداوم ضدعفونی می‌کند و این اقدامات تا کنترل شیوع بیماری تداوم خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت شهری این شهر به منظور اطلاع‌رسانی بیشتر در جهت پیشگیری از شیوع کرونا و مراقبت از شهروندان در مقابل ابتلا به این ویروس، در سطح شهر اقدام به نصب بنر کرده و در تلویزیون شهری پیام‌های پیشگیرانه بهداشتی را نمایش می‌دهد و از مردم انتظار می‌رود، رعایت این توصیه‌ها را جدی بگیرند.

شهردار ماسال عنوان کرد: کلیه مراحل کفن و دفن اجساد افراد مشکوک به بیماری کرونا به صورت کاملاً شرعی و بهداشتی توسط شهرداری با همکاری سپاه و با نظارت کامل شبکه بهداشت و درمان شهرستان ماسال انجام می‌شود.

کاتوزی یادآور شد: مدیریت شهری ماسال برای حفظ سلامت نیروهای خدمات شهری خود، تعدادی ماسک و دستکش یکبار مصرف تهیه و در اختیار آنها قرار داده است.

وی تاکید کرد: شهروندان خطر شیوع بیماری کرونا را جدی بگیرند، در خانه بمانند و از ترددهای غیر ضروری در سطح این شهر خودداری کنند، تا هر سریع‌تر زنجیره شیوع این بیماری قطع شود.

به گزارش ایمنا، شهرستان ماسال با دارا بودن ۵۳ هزار نفر جمعیت و دو بخش مرکزی و شاندرمن، در ۴۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

کد خبر 416796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.