کرونا اتوبوسرانی ورامین را تعطیل کرد

مدیرعامل سازمان حمل بار و مسافر شهرداری ورامین گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و به حداقل رسیدن سفر مردم به تهران، فعالیت اتوبوس‌های برون‌شهری ورامین عملا تعطیل شده است.

به گزارش ایمنا، حسن خوانساریان اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا، مسدود شدن ورودی شهر تهران و تعطیل بودن بسیاری از اصناف باعث شده تا از میزان سفرهای درون‌شهری و برون شهری مردم ورامین به تهران و مناطق اطراف کاسته شود.

وی تصریح کرد: بیش از ۸۰ دستگاه اتوبوس سازمان حمل بار و مسافر شهرداری نسبت به جابجایی مسافران در خطوط درون‌شهری و برون شهری اقدام می‌کنند که به جرأت می‌توان گفت که این ناوگان به طور کامل تعطیل شده و هیچ خودرویی به سمت تهران عزیمت نکرده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ورامین اضافه کرد: روز گذشته از ساعت هشت تا ۱۲، فقط یک‌دستگاه اتوبوس با تکمیل کردن ۳۰ مسافر به تهران عازم شد.

خوانساریان از کاهش ۸۰ درصدی فعالیت تاکسی‌های عمومی و شخصی در خطوط درون شهری و برون‌شهری خبر داد و افزود: بیش از یک‌هزار و ۸۰۰ خودروی شخصی و تاکسی زیر نظر سازمان حمل بار و مسافر ورامین فعالیت می‌کنند که بیش از ۸۰ درصد از ظرفیت این خودروها، بلااستفاده شده و رعایت اصول بهداشتی از سوی مردم در ماندن در خانه باعث شده تا از تعداد مسافران این خودروها کاسته شود.

وی تأکید کرد: فعالان حمل و نقل عمومی شهرستان ورامین همچون برخی از اصناف به دلیل شیوع ویروس کرونا با مشکلات اقتصادی عدیده‌ای مواجه شده‌اند که لازم است دولت برای جبران ضرر این افراد، بسته‌های حمایتی به آنان اختصاص دهد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ورامین با اشاره به توزیع سه نوبت ماسک و مواد ضدعفونی کننده رایگان به رانندگان اتوبوس و تاکسی‌های ورامین اظهار کرد: تمامی خودروهای عمومی شهرستان در دو نوبت و در ایستگاه‌های مبدا و مقصد ضدعفونی می‌شوند تا از شیوع ویروس کرونا جلوگیری شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 416763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.