فعالیت ۱۱۷ اکیپ برای ضدعفونی مستمر و شبانه‌روزی مناطق مختلف مشهد

معاون خدمات شهری شهردار مشهد از تلاش شبانه‌روزی نیروهای خدمات شهری به منظور ضدعفونی و گندزدایی نقاط پرتردد، آلوده و مجاور مراکز درمانی به صورت شبانه‌روزی و با تمرکز بر نقاط حاشیه شهر خبر داد.

مهدی یعقوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در بیست و ششمین روز عملیات گندزدایی و ضدعفونی نقاط مختلف شهر مشهد، بیش از ۱۷۰ نفر نیرو در قالب ۱۱۷ اکیپ مشارکت دارند.

وی ادامه داد: این اکیپ‌ها شامل ۱۰۲ اکیپ خدمات شهری و ۱۵ اکیپ آتش نشانی هستند که بر اساس برنامه ریزی از پیش تعیین شده عملیات گندزدایی و ضدعفونی امروز شهر را بر عهده دارند.

معاون خدمات شهری شهردار مشهد تصریح کرد: ۷۱ اکیپ از اکیپ‌های در نظر گرفته شده به ضدعفونی ایستگاه‌های اتوبوس، سرویس بهداشتی، کلانتری‌ها، آسانسورها، مخازن زباله سیار و ثابت، مساجد و مراکز خرید نیز می‌پردازند.

وی با تاکید بر اهمیت ضدعفونی مناطق کم برخوردار، گفت: معابر قائم، اروند، نیزه، شهید آوینی، پنجتن، مهر مادر و خواجه ربیع توسط هفت دستگاه تانکر فشار قوی تا پایان امروز ضدعفونی شده و اکیپ‌های سازمان آتش نشانی نیز کار ضدعفونی در ۱۵ مسیر با محوریت محلات کم برخوردار را بر عهده دارند.

کد خبر 416756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.