فرش گل در کاخ مروارید/طراحی نقشه هوشمند تردد شهروندان شیرازی

در این بسته خبری از خرید ۲۰۰ دوربین نظارتی توسط شهرداری کرمانشاه تا نحوه دفن پسماندهای کرونایی اراک و تعطیلی همه پارک‌ها و بوستان‌های شهر رشت در روز سیزده بدر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

تمدید ممنوعیت تفکیک پسماند در تهران

صدرالدین علیپور، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، گفت: با توجه به تمدید طرح فاصله گذاری اجتماعی از سوی دولت تا ۲۰ فروردین ماه، ممنوعیت تفکیک پسماند هم تمدید می‌شود.

خرید ۲۰۰ دوربین نظارتی برای کرمانشاه

محسن ارجمندی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه از خریداری ۲۰۰ دوربین نظارتی خبر داد و گفت: این دوربین‌ها امسال در معابر شهر کرمانشاه نصب می‌شود.

دفن کاملاً بهداشتی پسماندهای کرونایی ارک

حمیدرضا قناتی، سرپرست مدیریت پسماند شهرداری اراک گفت: پسماندهای کرونایی بیمارستان‌های اراک با کلر کاملاً گندزدایی شده و بر روی آن‌ها آهک پاشیده می‌شود.

راه اندازی فرهنگسرای مجازی شهرداری اصفهان

فرهنگسرای مجازی شهر اصفهان در راستای پویش در خانه بمانیم راه اندازی شد.

تعطیلی همه پارک ها و بوستان های رشت در روز سیزده بدر

علی مقصودی، معاون خدمات شهری شهرداری رشت گفت: پارک‌ها و بوستان‌های شهر رشت روز سیزده بدر هم تعطیل خواهند بود و شهروندان باید در خانه بمانند.

ساماندهی دست فروشان از وظایف شهرداری‌ها است

حسین توکلی کجانی، فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: بر اساس مصوبه شورای تأمین شهرستان تمامی دست فروشان و افرادی که در معابر اصلی، فرعی و مقابل مجتمع‌های تجاری سد معبر می‌کنند برای مقابله از شیوع ویروس کرونا باید جمع آوری شوند و این از وظایف شهرداری‌ها است.

برپایی فرش گل در کاخ مروارید

پیمان بضاعتی پور، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به برپایی فرش گل در کاخ مروارید، گفت: زیبایی فرش گل به صورت مجازی با مردم به اشتراک گذاشته می‌شود.

طراحی نقشه هوشمند تردد شهروندان در شیراز

سعید حیدری، رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و برای حفظ سلامتی شهروندان، یک اپلیکیشن نقشه هوشمند شهرداری شیراز برای چگونگی حضور در نواحی پر تردد و مکان‌های شلوغ شهر طراحی شده است.

توزیع ۴۵۰۰ سبد کالا میان زباله گردها

محمدرضا جوادی یگانه، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران با اشاره به ممنوعیت زباله‌گردی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا گفت: این نهاد در راستای حمایت معیشتی، ۴ هزار و ۵۰۰ سبد کالا میان زباله‌گردها توزیع کرده است.

رویداد ساعت زمین در شهرداری رشت

علیرضا قانع، مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت اعلام کرد: چراغ‌های ساختمان شهرداری و پیاده راه فرهنگی رشت به عنوان نماد اصلی شهر، همچون سایر نقاط جهان، یک ساعت خاموش شد.

کد خبر 416752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.