رکورد تازه بورس تهران امروز ۱۰ فروردین

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز یکشنبه _۱۰ فروردین ماه_ با افزایش بیش از دو درصدی از ابتدای معاملات، به کانال ۵۴۵ هزار واحد وارد شد؛ در این روز همچنین تعداد معاملات بازار از سقف قبلی خود عبور کرد و رکورد تازه‌ای به ثبت رساند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز یکشنبه _۱۰ فروردین ماه_ با افزایش ۱۳ هزار و ۱۳۶ واحدی به ۵۴۵ هزار و ۶۶۱ واحد رسید.

از تغییرات شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به افزایش ۵۲۹۰ واحدی شاخص کل هم وزن، ۳۵۰۱ هزار واحدی شاخص قیمت، ۹۴۸۶ واحدی شاخص بازار اول، ۲۶ هزار و ۹۹۴ واحدی شاخص بازار دوم، ۱۰ هزار و ۸۹۴ واحدی شاخص صنعت، ۴۷۴ واحدی شاخص ۳۰ شرکت بزرگ و افزایش ۴۰۶ واحدی شاخص ۵۰ شرکت فعال‌تر اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز بورس تهران برابر با ۵۲۱۳ میلیون سهم طی یک میلیون و ۱۴۳ هزار و ۹۳۹ معامله شد و به ارزش ۶۰ میلیون و ۲۰۵ هزار و ۸۵۶ میلیون ریال رسید که از این حیث رکورد تازه‌ای را به ثبت رساند.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۱۹ میلیون و ۹۲۸ هزار و ۱۷۰ میلیارد ریال شد و در نزدیکی فتح دوباره قله ۲۰ بیلیون ریالی قرار گرفت.

در این میان نمادهای "داناح ۱"، " قرن ۱" و "ومعادنح ۱" بیشترین افزایش قیمت و نمادهای "شاملا ۱"، "خکار ۱" و "دالبرح ۱" نیز بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

کد خبر 416723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.