انجام بیش از ۳۰ مرحله ضدعفونی شهر ساری

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری گفت: این سازمان در سال گذشته بیش از ۲۵ مرحله و در سال جدید نیز در پنج مرحله اقدام به ضدعفونی و سمپاشی سطح شهر ساری کرده است.

به گزارش ایمنا، علی دومیرکلایی، اظهار کرد: به دستور شهردار ساری پنجمین مرحله از ضدعفونی سطح شهر در سال جدید اجرایی شد.

وی تصریح کرد: به منظور پیشگیری و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان، آتش‌نشانی ساری با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و نیروی انسانی ضدعفونی شهر را انجام می‌دهد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری با بیان اینکه ضدعفونی معابر و اماکن عمومی سطح شهر تا ریشه کنی کامل ویروس کرونا ادامه خواهد داشت، گفت: شهروندان با رعایت نکات و توصیه‌های بهداشتی و نیز عدم خروج غیر ضرور از منازل جهت پیشگیری و مبارزه با شیوع ویروس کرونا همکاری کنند.

دومیرکلایی با تشکر از همراهی شهروندان ساروی خاطرنشان کرد: به دستور شهردار ساری سازمان‌های تابعه شهرداری و آتش‌نشانی تا ریشه کن شدن ویروس کرونا در کنار شهروندان خواهند بود.

وی ادامه داد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری در سال گذشته بیش از ۲۵ مرحله و در سال جدید نیز در پنج مرحله اقدام به ضدعفونی و سم پاشی سطح شهر ساری کرده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری از آمادگی کامل این سازمان جهت ادامه عملیات ضد عفونی سطح شهر خبر داد و یادآور شد: ششمین مرحله ضد عفونی سطح شهر صبح شنبه نهم فروردین ماه به همت آتش‌نشانان این سازمان در سطح شهر ساری انجام شد.

منبع: ایسنا

کد خبر 416720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.