آخرین آمار مبتلایان و فوتی‌های کرونا در ۱۰ فروردین‌ماه

سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار ابتلا، بهبود یافته و جان باختگان ناشی از بیماری کرونا در کشور را تا تاریخ یکشنبه _دهم فروردین ماه ۹۹_ اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیانوش جهانپور در نشست خبری خود که به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، در خصوص آمار جدید ابتلا به ویروس کرونا از ظهر دیروز تا ظهر امروز _یکشنبه دهم فروردین‌ماه_ اظهار کرد: در این بازه زمانی بر اساس جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور دو هزار و ۹۰۱ نفر مبتلای جدید در کشور شناسایی شده که با این تعداد، مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به ۳۸ هزار و ۳۰۹ نفر رسیده است.

وی با اشاره به اینکه سه هزار و ۴۶۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ دچار نوع شدید بیماری هستند، افزود: از تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های کشور ۱۲ هزار و ۳۹۱ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت تعداد جان باختگان بیماری کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در کشور را ۱۲۳ نفر اعلام کرد و گفت: با احتساب این آمار از ابتدا تاکنون در کشور بر اثر بیماری کرونا دو هزار و ۶۴۰ نفر جان باخته‌اند.

وی در خصوص میانگین سنی مبتلایان کرونا در کشور گفت: میانگین سنی مبتلایان ۵۵ سال و میانگین سنی فوت شدگان این بیماری نیز ۶۹ سال بوده است و این امر بیانگر لزوم مراقبت بیشتر از بزرگترها است.

کد خبر 416719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.