ایجاد ایستگاه غربالگری در مبادی ورودی فردیس

شهردار فردیس گفت: در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا ایستگاه‌های غربالگری در مبادی وروردی شهر راه‌اندازی شده است و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در حال اجراست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد خسروزاده در حاشیه بازدید از مبادی ورودی فردیس، از اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در این شهر خبر داد و اظهار کرد: تمامی اقدامات پیشگیرانه شیوع ویروس کرونا طبق پروتکل ابلاغی در فردیس انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرداری امور اجرایی نیروهای داوطلب مردمی، بسیجی، انتظامی و هلال احمر را پشتیبانی می‌کند، اضافه کرد: با همکاری ارگان‌های مختلف، اماکن عمومی شهر فردیس مستمر ضد عفونی می‌شود.

شهردار فردیس از راه‌اندازی ایستگاه‌های غربالگری در مبادی ورودی این شهر از سمت کرج، شهریار و ملارد به فردیس خبر داد و اضافه کرد: این اقدام در راستای پیشگیری از شیوع و کنترل ویروس کرونا، شبانه روز در حال انجام است.

خسروزاده گفت: بوستان‌های فردیس و همه مراکز خدماتی آن‌ها به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

وی با اشاره به جلوگیری از فعالیت روز بازارها، دست‌فروشان و وانت‌بارهای میوه فروش در فردیس، تصریح کرد: مدیریت شهری فردیس در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

شهردار فردیس با بیان اینکه از شهروندان می‌خواهیم با ماندن در خانه به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا کمک کنند، تاکید کرد: شهروندان در روز طبیعت از تجمع و سفر خودداری کنند.

کد خبر 416707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.