بیماران کرونا در قرنطینه به یاری پزشکان می‌آیند

رئیس مؤسسه ملی تحقیقات بهداشت در انگلستان اعلام کرد که به منظور انجام مطالعات مربوط به کووید -۱۹ و نقل و انتقال پرسنل درمانی به خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی انجام دیگر آزمایشات بالینی به تأخیر افتاده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تیم‌های پزشکی و محققان محلی در انگلستان دست به دست هم داده‌اند تا توجه خود را تنها بر تحقیقات مربوط به بیماری کووید -۱۹ متمرکز کنند و برای همین منظور فعلاً انجام آزمایشات بالینی دیگر را به تأخیر انداخته‌اند. هیئت مدیره سلامت انگلیس حتی انجام آزمایشات مربوط به سرطان سینه برای انجام شیمی‌درمانی را لغو کرده است و زمان از سزگیری انجام این آزمایشات را اعلام نکرده است. مطالعات در خصوص کووید -۱۹ تا زمانی ادامه خواهد یافت که لغو تمام آزمایش‌های غیر کرونایی تأثیرات چشمگیری بر بهبود وضعیت بیماران مبتلا به ویروس کرونا داشته باشد.

پرسنل پزشکی به همراه دانشمندان انگلیسی در حال حاضر در حال انجام هشت تحقیق تعاملی بهداشت عمومی در مورد کووید -۱۹ هستند و همزمان با این تحقیقات، اداره تنظیم مقررات دارو و محصولات بهداشتی انگلستان دستورالعمل جدیدی برای مدیریت آزمایشات بالینی در دوران شیوع کرونا ویروس نظیر استفاده از تماس‌های تلفنی به جای انجام تحقیقات رو در رو منتشر کرده است. جالب است بدانید که بیماران مبتلا به کووید -۱۹ که در تحقیقات مربوط به ویروس کرونا مورد مطالعه قرار می‌گیرند از راه دور با پزشکان خود در ارتباط هستند؛ بسیاری از این افراد در خانه‌های خود قرنطینه هستند و کادر درمانی از طریق تماس‌های تلفنی از وضعیت آن‌ها باخبر می‌شوند و برایشان دارو و سایر مواد ضروری را ارسال می‌کنند.

بیماران پس از مصرف داروها موظفند پزشکان خود را با تماس تلفنی از وضعیت خود و تأثیر داروها بر بیماری آگاه کنند و تنها در صورتی این افراد در بیمارستان‌ها بستری می‌شوند که روند مطالعاتی انجام شده روی آن‌ها تأثیر معکوس داشته باشد و باعث بدتر شدن حالشان شود.

پرسنل پزشکی بیمارستان‌های انگلستان امیدوارند با همکاری بیماران مبتلا به کووید -۱۹ به دستاوردهای جدیدی برای درمان این ویروس دست یابند. اطلاعات دقیق و شفاف بیماران در طول درمان و انجام تحقیقات مربوطه می‌تواند کادر درمانی را در رسیدن به هدف خود یاری کند.

کد خبر 416695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.