پارک‌های بهاران در روز طبیعت تعطیل است

شهردار بهاران از تعطیلی پارک‌های این شهر در روز طبیعت خبر داد و گفت: این اقدام برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان انجام می‌شود.

ناصر معینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مدیریت شهری بر اساس مصوبه ستاد مقابله با شیوع بیماری کرونا مبنی بر اتخاذ تمهیدات لازم برای جلوگیری از ورود مردم به پارک‌های شهر، مجموعه اقداماتی را در دستور کار قرار داده که از جمله آن‌ها اعمال محدودیت تردد در پارک‌ها و فضای سبز شهری است زیرا قطع زنجیره انتقال با جلوگیری از تجمع شهروندان در اماکن عمومی از مؤثرترین راهکارهای مقابله با این بیماری است.

شهردار بهاران خاطرنشان کرد: اقداماتی مانند اطلاع‌رسانی فراگیر مبنی بر تعطیلی پارک‌ها و جلوگیری از تردد در این اماکن و خاموش کردن روشنایی آن‌ها انجام شده و امیدواریم شهروندان با درک شرایط حساس فعلی در این زمینه با مدیریت شهری همکاری کنند.

معینی با اشاره به در پیش بودن روز طبیعت، تاکید کرد: برای جلوگیری از حضور شهروندان در پارک‌های سطح شهر در این روز، بسته بودن ورودی این اماکن ادامه می‌یابد و از تجمع افراد جلوگیری می‌شود.

وی گفت: تمامی ورودی‌های شهر بهاران با همکاری نیروهای هلال احمر، پلیس، سپاه و بسیج مسدود و کنترل می‌شود.

شهردار بهاران با بیان اینکه همه نیروهای خدمات شهری و آتش‌نشانی شهرداری در حالت آماده‌باش هستند، یادآور شد: مدیریت شهری از امکانات موجود برای حفظ سلامت شهروندان استفاده می‌کند، اما لازم است شهروندان نیز با خودداری از ترددهای غیر ضروری مسئولان را یاری کنند.

کد خبر 416667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.