عوامل کشتار خرس قهوه‌ای در ارومیه دستگیر شدند

مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت: عوامل شکار، آزار و کشتار بیرحمانه خرس قهوه‌ای در یکی از روستاهای ارومیه دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صفحه رسمی سازمان حفاظت از محیط زیست کشور در اینستاگرام با انتشار یک پست نوشت:

" عوامل کشتار خرس قهوه‌ای در ارومیه شناسایی و دستگیر شدند

مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت: عوامل شکار، آزار و کشتار بیرحمانه خرس قهوه‌ای در یکی از روستاهای ارومیه دستگیر شدند.

مهران نظری افزود: عصر روز شنبه نهم فروردین، مأموران یگان حفاظت محیط زیست اداره کل حفاظت محیط زیست این استان با همکاری مأموران نیروی انتظامی و اطلاعاتی عوامل کشتار خرس قهوه‌ای را شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: حفاظت از عرصه‌های طبیعی و جانداران و تنوع زیستی، از وظایف ذاتی سازمان محیط زیست است و این متخلفان برای بررسی و پیگیری پرونده، تحویل مقامات قضائی شدند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی افزود: در راستای حفظ گونه‌های جانوری، به خصوص گونه‌های در معرض خطر، که خرس قهوه‌ای نیز یکی از این گونه هاست مأمورین یگان حفاظت محیط زیست با هر گونه تخلف زیست محیطی طبق ضوابط و مقررات محیط زیست برخورد خواهند کرد.

وی از مردم دوستدار محیط زیست درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه آزار و اذیت حیوانات و تخریب محیط زیست مراتب را به نزدیک‌ترین ادارات حفاظت محیط زیست اطلاع دهند. "

کد خبر 416665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.