روند عمرانی شیراز با فروکش کردن کرونا عادی می‌شود

سخنگوی شورای شهر شیراز گفت: روند عمرانی و شهرسازی در این شهر با فروکش کردن حساسیت‌های کرونایی به حالت عادی خود باز می‌گردد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید نظری در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "در حالیکه شهر شیراز نخستین روزهای سال ۹۹ را با شیوع بیماری کرونا با حساسیت ویژه طی می‌کند، اعضای شورای اسلامی شهر شیراز در تلاشند همسو با ستاد ملی مبارزه با کرونا، مخاطرات ناشی از شیوع این ویروس منحوس را برای شهروندان کاهش دهند و از طرفی با برنامه‌ریزی جدید و فوق العاده، ساختار مدیریت شهری از حرکت و کوشش باز نایستد.

بر اساس شرایط موجود کلان‌شهر شیراز، تأمین منابع مالی پروژه‌های عمرانی و جاری، انجام فعالیت‌های عمرانی با تاکید بر شعار انسان محور، رفتار ترافیکی شهروندان، تأمین نیازهای ضروری شهروندان و ضدعفونی و گندزدایی شهر شیراز از جمله دغدغه‌های مهم این روزهای شورای اسلامی شهر شیراز است که توسط اعضای محترم در حال پیگیری است.

شورای اسلامی شهر شیراز اقدامات مدیریت کلانشهر شیراز برای مقابله با شیوع کرونا را مثبت و موفق ارزیابی کرده و انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی‌های در حال انجام، روند عمرانی و شهرسازی در کلان‌شهر شیراز با فروکش کردن حساسیت‌های کرونایی به روند عادی خود باز گردد و با تلاش مضاعف در پایان دوره پنجم، رضایت شهروندان عزیز بیش از پیش جلب شود."

کد خبر 416660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.